Min pojkvän har skills


Copyright by Dennis



Min pojkvän har skills

Inte bara är min underbara älskling smart, snygg och bäst i världen. Han råkar även vara grymmast i hela jävla världen på att fota. Han tog den här bilden på Kho kho khao för någon dag sen. Seriöst, vet ni hur mycket jag älskar den här bilden? Fattar ni hur grym min pojkvän är?!

det skulle ju även vara trevligt om man var där och kunde vara med om den niciga solnedgången tillsammans med älsklingen, men det är chill!! Jag är ju åtminstonde i Sverige, alltid något. När jag flyttar till Thailand efter gymnasiet ska fan kho kho khao vara mitt första stopp :D feeeer suuuuuureeeh

Nu när jag har skrutit klart om Dennis så tänkte jag meddela att den här bilden har fetaste copyrighten! Så om ni kommer och snor den så kommer jag att jaga er, ta fast er och bita er i tårna :D


WATCH HIS SKILLS //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback