Sabbatsår

ThailandÄr det ingen mer än jag som tänker ta ett sabbatsår efter gymnasiet? Jag fattar inte hur ni andra orkar isåfall. Jag håller på arr bryta ihop nu, hoppas att jag ska ta mig igenom gymnasiet, men efteråt, plugga vidare? Nevaah! Såklart jag ska plugga vidare sen men jag måste ha en jävla fucking break!
Jag och Dennis har planerat att om vårat lilla söta förhållande håller genom gymnasiet så ska vi flytta till thailand i 4-6 månader. Spara alla pengar man tjänar undre gymnasietidne, köpa en billig biljett bo i billiga bungalows. Semestra, ta dte lungt, fan vad skönt! Sen kanske karibien? Grekland? Miami? Innan jag dör ska jag ha besökt alla ländre jag vill i världen. Aaaah jag måste ut och resa och se världen, jag vill nu, nu, nu.


GIVE ME VACATION //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Martina

ska också ta sabbat sår! :P

Postat av: Hanna

Nice :D Åka tsm någonstans?!

2007-12-19 @ 20:42:03
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback