Snart, snart, snart

                                             
                                               161419-158   161419-159

Paaaacka. Trallalaaaa. Åh, vad roligt! Inteee. Nej. Men nödvändigt. Ja. Och jag har varit väldigt duktik och inte packat så mycket. Bara två linnen! Vilket inte säger så mycket för att jag inte har några pigment och inte kan gå så mycket i linne i Asien för då blir jag rosa som en räka. Men två långärmade tunna tröjor (skjortor, blusar?) har jag tagit med plus tre stycken trekvarts. Och två långbyxor faktiskt. Tunna, ja, jag är inte dum. Och så shorts och klänningar (ja, fjortisklänningen följer med, mobba inte, den är faktiskt skön!) och alla mina fyra bikinis och mina älskade badshorts och min Baywatch -bikiniöverdel typ. Det är det där orangea på bilden. Och så underkläder såklart. Men är inte det ganska starkt jobbat för någon som ska vara borta i fem veckor och alltid packar för mycket?
Ja, alltså, det är meningen att det ska vara så där lite kläder, för vi planerar att shoppa det mesta där. Oh, vad jag ska shoppa! :D Fick tretusen bat av min morfar idag och så har jag sparat ihop femtusen bat själv! Så jag ska inte bara handla julklappar inte. Nej, nej, bortskämd ska jag bli! 
Hur som helst så kommer vi köra backpacker-style rätt mycket och då är det ju inte så kul att bära omkring på tjugo kilo onödig packning?

I AM READY / Helgonet


Kommentarer
Postat av: Elin

Ha det så grymt bra nu och tänk på mig ibland, hehe (; Ha det bäst! Jag ska iaf tänka på dig :)

2007-12-07 @ 23:11:57
Postat av: Lauraa

svartsjuk på dig men ha en trevlig tripp:)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback