Svenska underbara vinter



Jag tror seriöst inte att min lilla kropp är anpassad för att leva i ett kallt land. Jag klarar inte av det, såfort jag går ut fryser jag så att jag skakar och hackar mina bävertänder även fast dte bara är nollgradigt. Jag fryser alltid, alltid! Jag tror att guds vilja är att jag ska dö, eller flytta till ett varmare land, jag bara väntar på att ett strandhus i Thailand och 30  miljoner kronor ska dimpa ner från guds ädla anal.
Men dte verkar inte som att dte kommer att hända inom de närmsta åren så jag tror att jag ska nog finslipa på mina framtidsplaner lite.

Men nu ska vi se dte från dte positiva sidan, Min pojkvän är i thailand och ska vara där hela lovet, det är ett svinkallt jävla skitland som dte inte finns något att göra i, mina föräldra litar inte på mig så jag får inte fira nyår med nån annan än min kära pensionärsläkt och så får vi självklart inte förbise de otroligt inhållsrika återstående skolåren som jag har framför mig. Hahaha....

Men det är lungt jag har bara gått in i min vinterdepression som brukar infalla ganska regelbundet runt november och sluta i april. Just hang in there.... xO

I MISS SUMMER //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback