Ta mig med er!!


Jag är depserat snälla! Nu har den första personen lämnat mig för att åka till världens bästa land Thailand... Saga sitter förmodligen på planet nu jag har kommit fram till att om deras mellanlandning inte drar ut på tiden allt för mycket borde hon vara framme ca 10. 11 ikväll, svensk tid. Och 4-5 på morgonen i Thailand.

Jag ska ju inte säga att jag inte är avundsjuk. Att jag inte hade planerat att operera in mig själv i någon person i Sagas familj och mystiskt komma med till Thailand. Jag fundreade absolut inte på att rulla ihop mina stolta 156 cm till en liten boll och gömma mig i Sagas resväska, nope icke, ingen chans.

Den 17:nde åker Dennis till Thailand också, men min enda tröst där är att jag ska få julklappar gånger en miljon när han kommer hem, usch jag vill också åka till Thailand, ligga på en solig vit strand och få Thaimassage i en timme för 40 kronor. TA MIG MED ER ERA HOROR INNAN JAG KREVERAR I DET HÄR JÄVLA SKITLANDET!!!!

hmm.. host ha det så skönt på semestern! :D

PS Alla som vill leka med lilla patetiska jag på Jullovet säg fiskbulle.... ^^

COLD ASS COUNTRY //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Martina

fiskbulle. Haha. Men.. de var ju skojigt. =)

Postat av: Saga

Vi kom dit elva ja, man ar lite trott nu och grejer... Jag ar uppe och skuttar fast klockan ar typ nio po morgonen! :P
Jag har kopt linser!
:D Och imorgon oker vi till Kambodja. Och du klarar dig Hanna, vi kommer ju hem snart igen!

2007-12-09 @ 09:47:15
URL: http://krullethelgonet.blogg.se
Postat av: Elin

fiskbulle! Haha!

2007-12-09 @ 19:48:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback