Two weeks.

Aloha! Jag ar po en o i Vietnam som heter Phu Qouc och det ar najs som fan! Jag har visserligen varit ganska sjuk po olika satt fron resans borjan anda fram tills nu, men nu mor jag relativt bra. Jag har blivit sjukt nyttig ockso. Hemma ot jag sotsaker i princip varje dag och svullade jamt och standigt. Har ater jag nastan bara Fried rice with vegetables och nar jag val kakar typ glass so ar det inte gott. Och det ar ju bra. Dock kan jag inte lota bli att sakna min alskade McDonaldsglass med chokladtopping...

Aven om det ar paradiset har so kan jag inte lota bli att langta hem. Jag langtar hem utan att veta det. Jag drommer om hemma varje natt. Det ar lite jobbigt faktiskt. Och annu jobbigare ar att jag inte kommer att vara hemma forran om mer an tre veckor. Jag saknar alla och allting.
Vad jag inte saknar ar skolan. De hade julavslutning idag, tror jag, och det var ju en forjavla tur att jag inte var med. Min rektor hade namligen tagit sig friheten att beratta for hela skolan vad jag har for betyg och stott och skrytit om mig po scenen. Jamen det var ju kul, tack so mycket!
Det ar val ando mina betyg, kan jag fo bestamma sjalv om jag vill dela med mig av dem? Nej, nej, nej, alla ska fo veta, annu fler ska fo hata mig for mina betyg som jag ju egentligen inte alls ar vard. Jag sover ju bara po lektionerna, jag gor ju egentligen inte mer an nogon annan. Eller hur ar det nu det brukar lota..? Alltid denna forvonade, forargade ton nar folk for svaret po frogan Vad har du for betyg?

Tror folk seriost att jag egentligen inte nor upp till mina betyg? Tror folk att lararna ger mig hoga betyg bara for att jag ar... ja, jag vet inte, gullig eller nogot? Jag skulle inte tro det. Jag fortjanar verenda ett av mina betyg. Och det haer med att jag inte behover jobba lika hort som andra for att fo dem, det har ingenting med att gora att jag for lattare uppgifter an nogon annan. Jag har bara lite lattare for att lara. Varfor vet jag inte, det ar inte mitt fel, det ar bara so.

Forlot for ett och ett halvt ors aggressioner. Men nar jag fick veta att min rektor har skrytit om mig for hela skolan kunde jag se framfor mig hur folk suckade och stonade... Behover ju inte alls ha varit so, men det har varit so forut, och det ar ju inte so kul direkt. I alla fall har jag svurit po att inte beratta vad jag har for betyg i fall inte nogon frogar. Tyvarr verkar ju det ha kommit ut i alla fall..
God Jul!

DONE WITH IT / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadja

Jag tycker det är så jävla dåligt av din rektor att göra sådär! Men jag tycker om dig jätte mcyket med eller utan betyg och jag vet att du förtjänar dom, herregud! :O :D Saknar dig, skynda hem så vi kan ses snart! :)puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback