Underbara måndag...


Jaha jag han inte ens säga bajskorv innan dne här jävla hlegen var över och så satt man åter igen i den meningslösa klassrummet och lyssnade på meningslöst drabbel om någon meningslös skit. Men När skoldagen äntligen var över och jag glatt spatserade hem till Dennis i det vackra höstvädret och allt var frid och fröjd.

Tills vi kom hem såklart... Det första synen som möter mig är ett par extremt fula fjortisskor på mattan och en gåsjacka, yey! dogges kompisar är hemma :D eller inte... Eftersom dte är måndag var Dennis tvungen att åka och jobba medans jag sitter här ensam och övergiven till fjortisarna. Jusst nu har dom en mycket givande konversation om vems strumpor som stinker mest hallelulja. 
Och dom har till och med tagit Tvixen så jag kan inte kolla på film YEY!

Ni kanske tycker att det är lite konstigt att jag är här hemma utan Dennis men dte är faktiskt så att dte här känns mer som mitt hem nu. Och för dte andra väntar jag på skjuts till stallet, det ska blir kul att hålla på med lite utomhusaktiviteter i dte här vackra vädret! 

LOVE TO MY COUNTRY //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Martina

Haha! =) Stackars


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback