Yeeey

Det här lär bli en kul lördag. Jag ska sitta och skriva om betong precis  hela dagen. Jag måste börja om från början för jag märkte alldeles nyss att  hela mitt arbete är puts väck. All text och alla källor och alla bra sidor med information och ja, precis allting. Ja, jag vet, det är verkligen jätteroligt. Är jag förvånad? Nej, det är typiskt min tur. Ha, ha, ha. Så ja, börja om från början var det.  Dock kommer jag inte ihåg hur man skulle bygga upp arbetet, och papprena har jag glömt kvar i skolan. Det var väldigt viktigt att man skrev precis en A4 om det, och sen en A4 om det där. Varken mer eller mindre. Min lärare har bestämt precis hur det ska vara. Kul. Jättekul. Men ja, ja, jag får väl ringa någon och fråga. Måste ta och sätta igång någon gång också.

Jag tycker synd om mig själv.

I LOVE CONCRETE / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Al.

1 sida betong
1 sida husgrund av betong
1 sida så gjuter man i betong

1/2 sida kända betongbroar i världen
1/2 sida kända betonghus i Sverige

Mitt betong arbete suger så jävla mkt! jag fattar inte hur man ska kunna skriva så jävla mkt om BETONG!! usch.. :P

2007-12-01 @ 14:55:31
Postat av: Saga

IT SUX SÅ JÄVLA HÅRT!!! Jag hittar inte ett SKIT om hur husgrunder i betong! Vad vill hon att man ska skriva egentligen?? Jag fattar ingenting! Jag orkar inte! Bajs.

Postat av: Laura

HATA BETONG!!!!!!!!!!!

2007-12-02 @ 12:15:29
URL: http://www.typlaura.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback