A cab ride to death plz?!

Jag är fett BRA! Nej vänta, jag är fan bäst! Jag har varit så otroligt god, medlidsam och arbetsvillig (låt oss inte glömma falsk och smörig) de här två veckorna så jag har fått jobb på 7 eleven  :D Gaah vad grym jag är! Jag kommer få fett mycket pengar och jag kommer bli RIK! Jag ska jobba 2 ggr i veckan och sen ska jag jobba några veckor på sommarlovet, kommer tjäna typ 2000 i månaden  $ = ♥ !!

På morgonen idag jobbade jag med Quasem, han e typ skön, fast han är lite skum. Men vem fan är inte det?! Idag har jag faktiskt inte haft några psykfall inne på min lilla arbetsplats jag blev lite orolig! I miss you fucki´n freaks and fuckheads!! WHERE THE HELL ARE YOU ?!?!

Aja anyway ladies and gentlemen, senare på dagen så jobbade jag med Jimmy, jag gillar Jimmy han ärGRYM XD   Jag lyckades även plugga in min mp3 i stereon från 40-talet så jag kunde lyssna på min musik out in the store. MEN!!! Som vanligt finns det ju alltid folk som vill förstöra mitt liv!! Det kom in tre asfula idiotiska äkliga små megafjollor och satte sig vid ett bord och när mina musikgudar My chemical romance spelades för glatta livet fick dom jävla idioterna för sig att sjunga med! Gör inte det!! SLUUTA!! Ni förstör musiken den underbara genialiska musiken! De sjöng ju inte direkt vackert helle jag fick fan stoppa friggolit i öronen.. Stackars mig.

Men i allafall hela skiten som jag vill komma till är kvällen. Ja det  var ungefär såhär:

Jag slutar klockan 17.00 tar 12 övertåget fårn T-centralen. Men tåget  åker aldrig för det står stilla på grund av någon olycka elr något sånt. Och så får jag syn på F och J lite längre bort i vagnen så jag drar mig dit och börjar mingla lite smått.
Tåget verkar inte ha någon störra plan på att åka iväg och det kommer ett annat tåg på andra sidan perrongen som åker samma linje så ca hälften av resenärerna springer dit inklusive dom tre hjärndöda idioterna: VI!
Och såklart tappar jag och F bort J när vi går in i tåget men vi pallar inte bry oss. Och vid det här laget så var tåget över 20 min försenat. En kvinna ställer sig plötsligt upp och frågar: Är det någon som är med och tar en taxi till Huddinge? Självklart kunde inte jag och F motstå frestelsen så jag sa: Sure, lätt att vi vill!
Så F jag kvinnan och en annan kvinna drar oss mot Cityterminalen för att fixa en taxi. Vi sätter oss i en taxi och börjar åka mot Huddinge.
Taxi chaffisen var fett skum och verkad helt jävla påtänd, han ba: Fuck SL!!! Nu kör vi förfan!
Och jag och F höll på att garva ihjäl oss snubben var sjuk i huvet! Han gasade på som ett psykfall och hade noll koll! Innan vi satte oss i taxin förklarade han att SL bara står för 400 kronor av taxiresan och sa att hela resan skulle gå på ca 350. Och det var ju chill. Vi behövde ju inte paya!
Men resan började verka skum från första början med tanke på att taximetern tickade ovanligt snabbt och låg redan på 300 kronor när vi inte ens kommit til Älvsjö! När i åkte igenom en tunnel så släppte han ratten och höll på att krascha in i en vägg. Jag o F kollade på varandra med skräck i blicken. Det var då vi visste att VI SKULLE DÖ!
Men när vi närmar oss Huddinge ligger taximetern på 600 spän och det brukar aldrig kosta mer än 350 spänn att åka från T-centralen till Huddinge. Chaffisen hade en lapp för sin legitimation, det var då kvinnan i framsätet tog bort den lappen och kollade på legget och utbrast "Men, vafan det är inte du på det här kortet!" Mannen ble mycket sur och rädd lät det som och fortsatte säga att hon var fjantig och att det visst var han på kortet! Men det var inte han jag lovar! Jag såg fotot, inte ett dugg likt! Han hade typ lånat eller snott taxihelvettet! FYFAAAN!! Jag och F skakade hand och han sa: Ja, Han det har varit trevligt att känna dig. Varpå jag svarade ett skumt detsamma. För nu var det riktigt jävla krig i framsätet dom bråkade och slet i legget båda två och chaffisen kollade inte på vägen överhuvudtaget!!! Men när vi äntligen stannat var alla tvugna att betala 200 extra åt den där pundaren! Det gick inte jag och F med på! NOOPE! No way, så vi slängde upp därren och kutade därifrån samtidigt som de skrek efter oss! Men, men...


F var fett rädd och han ville inte att dom skule känna igen honom så han fixade en skitbra förkladnad NOOOT!! XDXD Han vände kepsen bakochfram och stoppade en påse innanför jackan så han såg fet ut. Smart där F! men Bussen kom strax därefter och en vettskrämd F åkte hem och jag började gå mot min busshållsplats.


Och det mina kära idioter var min kväll....Men jag vettefan vad som hände med J, jag pallar inte tänka jag är fett trött!

HOOK ME UP!  //Krullet lööves springnotor <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback