Be My antivalentine

Be My antivalentine

Alla hjärtans dag...
VILKET ÖVERSKATTAT IDIOTISKT JÄVLA  KUKSHITFITTBULLSHIT!!!!!

Det är inte en dag då vi ska krama och pussa alla vi känner. Det är inte en dag då vi ska visa varandra hur mycket vi älskar varandra. Om man verkligen älskar någon så ska man inte behöva en speciell jävla dag i kalendern för att komma på att man kanske ska berätta det för den man älskar. Älskar någon på riktigt visar man det regelbundet hela året om!!!

Nej, detta är en dag då vi ska köpa presenter: godis, godsedjur, Alla hjärtans dagkort, blommor, fula smycken, choklad (bara en massa krimskrams i princip) till varandra... För att alla som tillverkar all denna skit ska få in jävligt mycket pengar! Det var inte en jävla munk för flera tusen år sedan som valde att dö istället för att följa sina kristna traditioner! Vad är det för en konstig anledning till att helgonförklara någon? Sen när blev det häftig med martyrer?! Kan någon förklara det för mig, snälla!

Här är mitt förslag för ett bättre Sverige: Bojkotta allt som har med Alla Hjärtans Dag att göra. För Alla Hjärtans Dag är ingenting mer än en lögn.

MAKES ME PUKE / Ett riktigt jävla Helgon :]

Kommentarer
Postat av: Sandra

Haha, you go girl ;)

Postat av: Saga

Haha, jag vet! ^^ Eller tack menar jag :D

2007-02-16 @ 16:10:37
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback