Det är tradition

Gud har bestämt sig för att straffa sitt favorithelgon (HELT utan anledning, jag kan verkligen inte FÖRSTÅ vad jag har gjort för att förtjäna detta) med en förkylning och 150 graders feber. Jamen tack Gud, tack! Nu ska jag be varenda dag i resten av mitt liv! Amen och halleluljah!

Jag blir sjuk kanske fem gånger om året. Det är väl bra och sånt. Men jag blir alltid, alltid, alltid sjuk vid dessa tre tillfällen; Julafton, min födelsedag och när det är skolfotografering. 
Hade feber på skolfotot förra terminen, men pallrade mig dit i alla fall. Lyckades hålla mig frisk i julas som tur var. Men nu är det så här att jag fyller år imorgon. Ja, så är det. Jag tror att det här är kanske femte eller sjätte gånger jag spenderar mitt sportlov inklusive min födelsedag i en säng omringad av pappersnäsdukar och en svag doft av snor. 
Ingen vill heller komma hem till mig och äta tårta och dricka kaffe eftersom jag är sjuk. Det är tråkigt. Jag vill ha presenter. Men det är också bra för jag vill inte skrämma bort alla bekanta för gott genom att visa mitt röda, ruttna zombieansikte med uppsvullna kameleontögon. Så det är kanske bäst ändå.

Jag har tillbringat hela dagen i soffan framför MTV. Avrils nya singel Girlfriend spelades kanske 711 gånger. En helt värdelös låt. Avril varvades med godingar som Justin Timberlake, Nelly Furtado och Justin Timberlake. Sen spelade de lite mer Justin Timberlake. Som om han vore en bra och hedervärd musiker med ändlös talang. Han låter som en såndär pipleksak man ger till hundar.

Jag ringde till Krullet och Al för lite tröst och sympati. Krullet ägnade mig ungefär en minut, sen blev kärleksgnabbet med D mycket viktigare så jag la på. Och ingen i Al's familj har någonsin någon koll på var hon befinner sig (även om hon bara är i rummet brevid) så jag fick inte tag på henne. Fast hon ringde upp mig alldeles nyss. Vi snörvlade lite tillsammans och kom överens om hur mycket vi hatar A för att han har besudlat oss med sina värdelösa sugvirus. JAG HATAR ATT VARA SJUK!  >.<  ahhh... låt mig dö...

Pappa bad mig laga mat alldeles nyss. En dålig idé. Men vill han ha en middag rejält kryddad med snor så är det upp till honom. Poängen är att jag inte har tid med det här längre.

NEED SOME MORPHIN / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Elin

fan va trist älskling :(
Du får krya på dig !
Du ska iaf få en present av mig när vi ses ;D

2007-02-27 @ 20:22:00
Postat av: Sandra

Aw, krya på dig! Att vara sjuk är sämst :(

Svar; Bio är bäst, aw .. stackare! När fyller du då? Jag vet faktiskt inte om Astoria är Sandrews, eller om det är två olika?

Postat av: Sandra

Grattis! :D

2007-02-28 @ 17:05:15
URL: http://superlativa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback