Festival, oh yä

Gott folk, KORN kommer till Hultsfredsfestivalen sommaren -07!!! Det är helt fantastiskt, underbart, lysande, fenomenalt, genialiskt...bra! :] KoRn... ja herregud, jag måste se KORN!! WOHO, Hultsfred, here I come!!

Det finns ett litet problem med hela bara. Får Helgonet åka till Hultsfredsfestivalen sommaren 2007? Errrr... NEJ!!
Syrran var inne på att åka dit med mig i sommar och kom med så fina argument varför det är så bra att jag åker dit med henne nu för då kan hon hålla mig borta från alkohol och det är mycket bättre än om jag åker om ett par år och blir aspackad efter tio minuter. Mamma tvekade inte ens, svaret var nej och säger den kvinnan nej, så är det nej. Det är som en stor fet flodhäst skulle slå ner sitt feta arsle på en. Ungefär lika svårt att rubba.

Så jag är lite inne på det där att rymma till Hultsfred i sommar. Jag är ju 15 då, och det är ju bara att ta bussen!! Hur svårt kan det va? Och det gör ingenting att jag är pank för jag kan volontera och då får jag gratis biljetter! Och då ska jag slå upp mitt tält på Kissberget eller Träsket (yä!) och sen ska jag träffa Bajsmannen och bli hans kompanjon >:] Men jag ska inte crowdsurfa för det är är förbjudet. Gör man någonting förbjudet blir man av med sitt armband. Inte bra.
Det enda jobbiga med festivaler är bajamajor. Jag har en seriös fobi för bajamajor och andra mindre fräscha "toaletter". Jag kan inte heller uträtta mina behov i skogen. Skabb säger jag bara, SKABB! Så jag får helt enkelt hålla mig i tre dagar! ^^

Nej men helt ärligt, jag kan inte sitta på landet hela sommaren IGEN! Jag måste få känna på hur det är med frihet och äventyr! Att käka Mjukglass från Rådmansö Kiosk och ta ett kvällsdopp i en iskall vik i Östensjön lockar mig inte längre. Jag vill resa runt och uppleva Sveriges musikaliska charm. Och var gör man inte det bäst om inte i Hultsfred? Tre dagar i mitten av Juni!! PARADISE! Och sen kan jag åka till Arvikafestivalen 12 Juli!! IN FLAMES wohoo! ^^


FEEL THE RHYTHM / Helgonet, jagvilljagvilljagvill!!! 

Kommentarer
Postat av: Elin

Låter skitkul med festival ! :D

2007-02-23 @ 13:35:05
Postat av: Amanda

Jag vill jag vill jag vill. Kan rymma med dig (A)

2007-02-23 @ 15:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback