Gå och dö!

GAAH!! jag är fett trött och jag vill sova jag pallar inte blogga ett jävla skit men som sagt det är väll bra karma = Helgonet  stryper mig, hugger mig i små delar och matar kloakråttorna med mig om jag inte bloggar.

Nej idag har det inte hänt ett skit! Helgonet, F och J kom till min prao och hälsade på...as usuall...ja det var ju trevligt.. Snyltade oss på all coffe cooler eller vad det nu heter... Ja det är sanningen.


Ja, jag har börjat bli van med alla cpn som kommer in på 7eleven nu så jag är lite känslomässigt avtrubbad vid det här laget när dtet gäller dom. Plus att det stör mig att ingen behöver jobba överhuvudtaget på sin prao, alla chillar som in i helvette men jag sliter rövhålet av mig 8 timmar om dagen!! Men på den andra sidan har jag fått ett sommarjobb så.. Look on the bright side of life! NOOT!! För det finns ingen...

Jaha jag vill FEEESTAAA!! Innan jag dör gott folk... Imorgon ska jag leka med D ..Ja det är sanningen annars har jag absolut inget mer jag vill säga jag ska återgå till mitt film-tittande.. fast nu har jag missat halva filmen på grund av den här jävla FITT BLOGGEN!!

FIX MY BRAIN // Krullet  den lilla arbetsmyran bokstavligt talat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback