Helvetet nästa!

Snön håller på att försvinna nu. Det känns lite som att det är vår. I Februari.!
Läste i tidningen igår morse (!).  Där stod det om den globala uppvärmingen och vad som kan hända om det blir 1,5 grad varmare på jorden. 1,5 grad!! Så lite kan göra så mycket... Arktis och Antarkis har redan börjat smälta. Och om det fortsätter, vilket det förmodligen gör, så ligger New York, London, Tokyo (m.m!) under vatten inom typ 20 år. Ni kan ju tänka er hur min paranoida sida har växt med typ 500% nu. WE'RE ALL GOING TO DIE!!!!!!!! O.O
(är jag ännu mer greenpeace nu, eller? Va? VA!? Krullet kan ta sig nånstans..)

Ja, det är ju skojigt och sånt. Idag har jag lekt med N. Men inte så länge. Jag drack Oboy och sen fick jag ont i magen. Mötte E på bussen. Hon skulle se Linas kvällsbok. Den vill jag också se :P Hon berättade någonting kul också, men jag kommer inte ihåg vad det var... JO!! Nu kom jag på det!! HAHAHAHAHAHAHAHA! X]
Men jag ska nog inte ta det här. Sorry... hehe =]

Fan, jag hatar söndagar... "Men kom ihåg, ni har det bra, om ni inte har det så som Quang!" (Gunnar i mitt hjärta)

TORKEL FOR PRESIDENT / Helgonet har ingenting att skriva, egentligen






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback