Jag är frisk! NOOT!!

Jag är sjuk...IGEN! jag har varit sjuk varje lov dom senaste två åren! Varför? Det är fett drygt det är alltid någon som lyckas smitta mig och den här gången var dte dne underbara A...Tack idiot..Måste han gå runt och hosta folk rakt upp i nyllet?!

Idag har jag storshoppat på inget mindre än apoteket! kul! nej jag inhandlade diverse läkemedel och var tvungen att snacka med en käring som var så gammal att jag trodde att hon skulle dö när somhelst! Gamla människor går på 100 medeciner,typ. Jag räknade en kärrings medeciner idag, dt var 15 olika! fatta! Varför inte bara ge upp och dö? Man har väll ändå inte så mycket att leva för när man är helt beroende av flertal läkemedel, för att ens komma upp ur sängen.

Jag var på bio nu på kvällen med Saga, vi såg Linas kvällsbok, den var helt ok. På väg hem från centrum mötta jag P, han försökte dra med mig på en fest. Jag vill inte säga att jag inte var frestad, ja var på party mood. Men, jag kunde se en bild framför mig när pappa startade motorsågen och slamsade mig när jag kom hem för sent. så jag gick plikttroget hem. Mogen eller en mes? Vem försöker jag lura? Jag är en fet jävla MES!
Som jag har sagt förut så ska mina föräldrar flyga till Italien i morgon. Happy hour, för dom men inte för mig för jag ska vara kvar här!
Jag ska sova hos Dennis från imorgon till onsdag sen drar jag upp till Älvkarleby/gävle o festar med fjortisarna XD Hoppas jag träffar några jag känner, ja förutom S och SJ som jag ska dit med. Och såklart träffa massa nytt skojjigt folk :D

Den här förkylningen tar DÖD på mig! jag har sprängande huvudvärk. Jag pallar inte skriva mer jag ger upp för idag.


APOTEKET IS SHIT!   //Krullet går på antieffektiva läkemedel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback