Jag är så inte ekonomiskt oberoende...

Jag är mycket trött. Mycket, mycket trött. Jag sitter här i D´s lilla radhus och chillar. Jag är INTE ekonomiskt oberoende jag är typ i stort sett pank! Jag har 500 spänn men dom får jag inte göra av med. Och det känns inte bättre när D har fetste jävla cashflow. När jg kom ner till köket nu på morgonen så ligger det 1.500 på bordet som D hade fått. Eller ja iof så har han tjänat ihop skiten...Men jag då?! jag jobbar också, jag är en hårt arbetande medborgare men vad får jag? Jag måste vänta till den 23:dje ellr vad det nu är inna  jag får min lön, det är sjukt långt kvar! Imorgon ska jag jobba 5-12 timmar vi ska inventera, så ingen vet hur lång tid det kommer att ta. Jag ska jobba sjukt långsamt så att jag får sjukt mycket pengar XD Nu har jag sett ALLA sex and the city avsnitt, man fick äntligen reda på vad Mr, Big hette! Jag kan inte förklara vad som är så jävla bra med den där serien men jag älskar den! Vilket får mig att känna mig som en smått uppumpad blondin men ja...

Jag är fett stressad för jag har inte gjort ett SKIT på mitt svenska projekt...Jag måste ha ett sånt där jävla cp-program. Och dte hjälper inte att Al och Helgonet är typ klara med sina saker. Dom är asbra också, eller jag har inte läst något av Al´s men jag vet at dte är bra! Jag måste skriva en artikell om Anorexia, fota en omslagsbild, intervjua folk och lyckas fixa en snygg layout. BLÄÄ!

Nej nu kommer D ut ur dushen här, nu ska jag tvinga honom att vi ska äta pannkakor till frukost! I´m starwing!

WORKING UNDER PRESSURE //krullet är inte ekonomist oberoende

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback