Måste tjejer vara fjolliga vandrande fittor?

Jag skojjar inte! Fyfan vilken tråkig dag! Jag dör och jag är 100 % rastlös.
Ja, jag skulle ju kunna berätta om gårdagen. Och dagen innan det. Sheit det var länge sedan jag bloggade.


Iaf 1/2 , Älskling D's födelsedag. Ja jag började dagen plikttroget med att avtjäna min arbetstid på kära 7 eleven. Fast det är typ fett soft acctually. Jag har kommit på att jag är värsta skillad för jag kan prata med mina kunder flytande på tre språk...eller ja två utav dom är ju inte särskillt komplicerade men, men.
Ni som aldrig har jobbat på 7 eleven vet inte hur jävla många skumma människor det finns! Det kom t.ex in en man i 40 års åldern som var störd som började gråta för att vi hade tagit bort hans favoritbakelser ur sortimentet.

Men det finns som alltid en liten hake. Min handledares musik. Gott folk jag måste stå ut med The voice hela jävla dagarna jag skojjar inte jag var nära självmord! Hiphop är ju i grunden bra mening, att komma fårån botten och nå sitt mål mot alla odds. Eminems tidigare låtar är helt ok. Men vad fan har hänt?! Musiken är ju så jääävla meningslös! Hela grundidén med hela skiten är ju totally förstörd!! Alla låtar handlar om brudar, brudars rumpor, brudars fittor, brudars pattar. Och jag höll nästan på att glömma det viktigaste : Att sätta på brudar.
Låtarna skriker: Hej jag är en helt jävla pantad mansgris som har hur mycket pengar som helst som jag spenderar på horor och strippor. För att jag är för ful, meningslös och pantad så att ingen knullar med mig frivilligt! Det är förfan sanningen! Jag menar vad är grejjen? Det finns ingen!? Och det är ju sorgligt att det faktiskt finns folk som seriöst tycker att det är bra, och värt att lyssna på. Det finns tillochmed  en R'n'B "ballad" som handlar om att han vill knulla en tjej, och tycker själv att han har skrivit en otroligt charmig och romantisk ballad! Nejmen ojj så omtänksamt av honom texten går ungefär såhär:

"Girl don´t you know I wanna fuck you..." Det är ju förfan patetiskt om en kille skulle komma och ställa sig och sjunga för en tjej med en röst som låter som att han har klämt kulorna i en dörr, att han vill knulla henne. Så känner jag ingen tjej som inte skulle sparka hans pung i småbitar. Tjejer är inga jävla objekt vad är grejjen? Är vi objekt för att vi har bröst och en fitta?

Och jag blir så sur på tjejer som är så jävla fjolliga och lyssnar på sån här musik och uppmuntrar killar till att se dom som objekt. Som inte har någon egen självkänsla överhuvudtaget. För att inte tala om självrespekt? Vill alla tjejer i den här världen gå runt och ses som en vandrande fitta?
Det finns alldeles för lite tjejer som är sköna, har en skön stil kul humor. Alla är så jävla pryda och perfekta. "Hej jag kan inte ha på mig häng om jag vill ha det för att det är en killgrejj och jag har ingen egen vilja, allt jag är ute efter är att bli sedd som ett objekt utav en egen vilja." Är det så alla tycker?! Kul..

Och till alla människor som har problem med min personlighet, jag bryr mig inte!!! Vissa dissar mig för att jag är för "killig" och för att jag inte förskönar mitt språk när jag pratar. Om jag menar fitta så säger jag fitta och om jag menar knulla så säger jag knulla?! Vad är problemet är det bara killar som får prata så, vi tjejer ska sitta tyst och fnittra, kolla på Titanic och säga framstjärt och "älska med varandra". Nej jag pallar inte sån jävla bullshit.
 Och man blir kallad jävla punkarfitta och emofitta om man har kort hår och svarta kläder, alltså för att man inte pallar klä sig som Ebba von Sydarsel säger åt sig att du måste göra för att betyda något i det här sammhället, för att bli accepterad. Bara man har lite självrespekt så är man en "pojkflicka" fyfan .När ska alla tjejer börja stå på sig?

Inte konstigt att jag har mer killkompisar än tjejkompisar. Alla är ju bara jävla fjollor och är det något jag inte tål så är det tjejer som inte vågar flippa ut ibland som inte vågar vara dampig i huvet. Som är så osäkra på sig själva och oroar sig för vad andra ska tycka. Som min kusin, all kärlek åt henne jag älskar henne men hon kan vara en typisk sån här. När jag går på stan kan jag få för mig att börja skrika och garva och bete mig som en jävla omogen idiot för att jag tycket att det är kul. Då är det skit jobbigt med någon fjolla som säger åt en att man borde bete sig lite mer som en tjej och uppföra sig! Man ba: Whaat?! Jag har en fitta därför ska jag ha andra rättigheter. Om jag vill skrika skriker jag. Om jag vill garva garvar jag vill jag cepe omkring och göra fuckade saker så gör jag det!! Det är därför jag älskar S för hon är precis som jag, inte rädd för att skämma ut sig lite då och då. Ska man inte få ha kul?!

Nu märkte jag att det här blogginlägget började handla om lite andra saker än det som var tänkt från början men ja vi kan juu sammanfatta det punktvis som jag hade tänkt prata om från början:
* D  fyllde år fick Blink 182 skiva, Skullcandy lurar - Glad.
* Träffade Jimmy som jobbar på 7 eleven - Skojjig.
* Jobbat arselhålet av mig - Jobbigt.
* Chillat - Soft.

Det var ungefär det gott folk, och alla idioter där ute.
And thats the way the cockie crumbles... Eller hur fan man nu stavar och säger det . LÖÖV JIM CARREY BTW XD

LEAVE ME ALONE  // Krullet den smått irriterade

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag ska fan länka din blogg i min blogg din lilla pesimist , all kärlek till dig ditt lilla krullfan mwahhaha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback