Please god, help me understand whats going on inside their heads?!

Jag var på gott humör imorse! Yep pepole det är sanningen. Men, (det finns som vanligt ett men) jag skuttade pliktskyldigt till den lilla busshålsplatsen på Mellanvägen klockan 7, som vanligt. Jag stog där i min "lilla" jacka som får mig att se ut som en bränd mashmellow med ben. Och väntade, och väntade och väntade. Men kom det en buss? NEJ!! det kan ni ge er fan på att det inte gjorde era jävla meningslösafittidioter!
Snön låg som en liksvepning över vägen och inte en stinkande, förorenande buss på 300.000 mils avstånd.  Jag stog där ensam i 30 minuter, inte ens polackerna som lägger om grannens tak var ute. Det är offeciellt, alla hatar det här landet, det är kallt och fullständigt jävlabajsdött. Det är så tråkigt här att polackerna drar tillbaka till Polen snabbare än P drar ifrån lektionen när den läraren vänt ryggen åt. Och kylan kommer att vara kvar här lika länge som det tar en fjortis att sminka sig. Med andra ord kan vi räkna med vår runt augusti skulle jag tro. WE´RE SCREWED!
I allafall fick jag hurtigt skutta ner till centrum av egna hästkrafter..eller ja snarare snigelkrafter. Jag var så förbannad att jag tacklade 15 barn så att dom ramlade omkull påväg till centrum. Och jag slängde ur mig ett antal cencurerade interjektioner åt förbipasserande rövhål. Dom får skylla sig själva! Om man ser en människa på 157 cm som släpar sig fram i snigelfart, samt har ett ansikte lika rött som J.P´s när han har lektion med oss. Vars ansikte även har svullnat upp till den tredubbla ursprungsstorleken utav ilska. Då gott folk kan ni tänka med gelépuddingen inanför skallbenet och FLYTTA SIG UR MIN VÄG!!
Och som inte dET räckte så vill gud straffa mig mer. Låt 744 från centrum vara försenad! Weii!!! Jag ville bara *piiiiiiiiiip* ja det är sanningen gud jag ville ta *piiip* och köra upp den i *piiiiip*  AMEN.

Efter en hemsk dag så släpar jag mig hem. Puh en till dag avklarat på undomsfängelset. När jag kommer hem kollar jag på "sex and the city" och äter. Jag har got om tid att lugna ner mig...Ja, det  kändes ganska bra. MEN!! Nu kom nästa dilemma, Ma-pluggning. Jag ser den groteskt hotfulla boken ligga på mitt köksbord med endast en avsikt: uppdrag döda tonåring. Och det var precis vad som inträffade! Jag pallar inte  jävlaskitpissfitthelvettes "räkna procent med algebra" jag orkar inte! me jag ska, för jag ska fanimig ha MVG på det här goddamnprovet!

Ni som umgås med mig vet själva att jag har dregglat 2 år efter att åka utomlands. Och nu kom att följa en dialog som ruinerade mitt lilla pulveriserade hopp efter glädje som jag hade kvar.

Mamma: Ja..ehm Krullet, jag och pappa tänkte hitta på något tillsamans på lovet, åka iväg lite.
Jag: aha..? okej visst, hur länge?
Mamma: ja vi tänkte söndag till torsdag.
Jag *tänkte* FF  for fuck sake NU BLIR DTE P-A-R-T-Y!! JIPPEY!!  *sa* okej..vart ska ni åka då?
Jag tänkte att dom förmodligen skulle åka upp til våran lägenhet i Åre eller något sådant.
Mamma: Vi ska åka till...Rom!
Jag: VA?! utan mig? vafan i helvette! jag vill också med jag vill oxkså åka utomlands jag hatar det här jävla cplandet vad är det här för någon jävla bullshit?!

Och som om det inte kunde bli värre! Det kunde det!

Mamma: ja och du ska vara uppe i Gävle då, med mormor, Danne och Helena!
Jag: NOOOOO!!
sen minns jag inte mer jag tror att jag svimmade eller fick en otroligt stark chock som raderade mitt minne. Men nu sitter jag här i mitt gamla skithus i gamla skit Huddinge i gamla skit Sverige! Hallelulja!

Jag roar mig nu med lite sweet music, Bullet for my valentine ofcorse. I LÖÖV THEM!

WHAT IS THIS?!  //Krullet really needs vacation.


Kommentarer
Postat av: Sandra

Aww, jag har ätit två på två dagar .. Hoppas du hinner äta en under veckan då? :)

Du har typ finaste namnet också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback