Wanna go out for coffee sometime, in about...20-30 years?

Jag förstår inte, verkligen inte. Vi lever på nordpolen. Eller ja Sverige, nästan samma sak, de ligger liksom typ en kilometer ifrån varandra, det är så jävla kallt här så att alla gamla gubbar får frost på sina näshår, och mammutarna återuppstår. Jag skojjar inte jag bara väntar på att en mammut ska knata förbi. Ja ni tänker förmodligen nu: Men har inte mammutarna dött ut?
-Ja, det är vad alla tror men jag vet faktiskt att dom råkar hålla till i en liten grotta på Nordpolen. Men ni vet det börjar ju bli lite varmt där, polarisarna smäler och sånt. Så dom funderar nog seriöst på att bygga en flygplats därborta och starta folkvandringar. Eller ja Mamuttvandringar in i Sverige. Här är det ju åtminstone lite kallare. Får man ta Mammutar genom tullen? We´ll se people.
Men även fast det är så här jävlaskitpissfittkukarselhålshelvettes kallt ute så bestämmer sig några små jävla idioter för att gå ut och jogga i små hurtiga gula västar. Vad tänker ni på era fula jävla mongolidarslen?
-OJ!! nu står termometern på 60 minusgrader i vårat vackra vinterland! Låt oss gå ut och jogga lite?!?!
Det är dags att tänka om idioter. ISTIDEN HAR KOMMIT!!

Ja i allafall. När jag och Helgonet nöjda traskade hem med våra härliga semlor i famnarna, så susade små skojjiga tankar genom våra geleklumpar till hjärnor. Undra hur alla i våran klass kommer se ut om 20 år? Vi har några meningslösa teorier.
ALLA OM 20 ÅR!! SAD BUT TRUE MY DEAR FRIENDS...

Krullet: Jag kommer att vara en hemmafru med 6 barn, och ett deltidsjobb på 7-eleven. Hon gick ut 9:an med streck i alla ämnen, åkte till Saudiarabien och gifte sig med en förmögen oljemiljardär. Och somsagt har hon nu 6 så affrobarn! (JAG HATAR BARN!)

Helgonet: Helgonet kommer att vara en högt uppsatt advokat med en egen firma. Fast tyvärr svek kärleken henne och hon lever ensam,som hon gjort de senaste 35 åren. Och hon har utvecklat ett starkt hat mot barn och allt som har något att göra med dom.

D: D kommer att vara en kostymnisse som är Vd i Räddabarnen: även forskare för att hitta botemedlet mot AIDS, en riktig hurtbulle. Han lyssnar även på godingar som Vikingarna och Bo kaspers.

Ax: Ax kommer att vara en stencool snubbe, rik, berömd och han har äntligen hittat lugnet i sig själv. Ax kommer att gå på Yoga 5 ggr i veckan och Pilates resterande dagar. Han åker även runt i hela landet och föreläser om att hitta sin inre själ.

Fe: Fe bröt "tyvärr" ryggraden vid ett misslyckat trick på skatecamp sommaren 2012. Han dog inte, men han är dessvärre förlamad och har gått upp 100 kilo. Hans liv är att sitta utanför ett snabbköp i Flempan och rulla ciggaretter. Fråga mig inte hur en förlamad snubbe kan rulla cigaretter.

J: J är en riktig festprisse! Han har nyblonderat hår, backslick offcorse. Han är alltid med på dom hippa invigningarna på alla nya pubar och resturanger. Fast det finns en hake i Johans liv. Hans hemlighet. Han livnär sig numera på att köpa ut alkohol och tobak till undomar. Han är på dagtid uteliggare på plattan, allt för att få ihop pengar till drinkar by night.

Al: Al är en hippie i världsklass, hon har långa dreads, en stor tunika (batikmönstrad off course) och ett par slappa byxor. Hon går barfota året runt för att komma närmare naturen. Hon är medlem i Greenpeace och jobbar aktivt för att rädda jordens djurliv och miljön från förintelse. Al har även femton barn som hon älskar över allt annat. En riktig lirare!


Ja det är sanningen. Aj då, tänk om jag kommer att få så många barn, eller barn överhuvudtaget!?!?! GAAH! HEMSKA TANKE! Jag förstår faktiskt inte hur folk ärligt kan gilla barn. Som Helgonet. De är slemmiga, bajsiga, skrikiga och snoriga. Om jag ville ha mer av det kan jag förfan bara umgås lite mer med mina vänner! Dom ligger ju på ungefär samma nivå som alla småbarn...Halleulja!

Jag och Helgonet ska lämna in våran blogg som ett extra arbete i svenskan! Jihoo, Jannepojken vi kommer att ta dig med storm!

BELIVE MY TEORIE!   //Krullet tänker till.

Kommentarer
Postat av: Anonym

:O 15 BARN?! Varför ?! Dom skulle ju dö efter en vecka med mig!!
fast annars rätt så nöjd med mitt framtida jag:)
greenpeace is the shit ! ;)

2007-02-16 @ 22:13:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback