Älskling,

Krullet:

Jag satt i publiken när du spelade teater. Och jag skäms att jag inte såg bakom din mask, älskling, du spelade mycket väl. Jag visste mycket, men det vara bara en bråkdel av det du verkligen kände. Och jag som trodde att jag visste allt. Du kan säkert förlåta mig för att jag inte var den vän jag trodde att jag var, men jag kommer aldrig att sluta skämmas. Och det jag så gärna vill säga till dig, är svårt att få ur munnen. Jag skulle också behöva ett manus. 
Du, du är älskad av så många! Och vi älskar den underbara och brutalt roliga människan som jag ändå är säker på har tittat fram bakom scensminket ett par gånger. Du är stark, för du har fått ta emot mycket, och du står fortfarande upprät. Du är envis, du ger dig inte, varken om det handlar om dig eller någon du bryr dig om. Och det är rätt, stå upp för din åsikt! Du är omtänksam. Även om du inte får det att verka så, så vet vi båda att du har lätt att ta på dig andras problem. Även om du har fullt upp med dina egna.

Jag tänker inte dra din livs historia här. Men vad jag försöka säga är att människor bryr sig om dig! Människor avundas dig för din personlighet och alla älskar att vara med dig. Ser du inte det? Ser du inte att alla vill vara där du är? Hur många gånger har man inte hört: "Inget party utan Krullet!!" På fullaste allvar, jag överdriver verkligen inte.
Älskling, jag ser upp till dig, jag gör det! På många punkter vill jag vara som du, säga som du, göra som du. För du är häftig och helt fantastisk. Hur tjock och lång och hög den där muren är, så ska vi, tillsammans, riva den, pulverisera den. Så att vi på utsidan få ta del av KRULLET, DEN OEMOTSTÅNDLIGA!!

(jag är ledsen att jag inte stod för någon underhållning, people)

I LOVE YOU / Helgonet, här kommer Pippi Långstrump

Kommentarer
Postat av: Elin

Helt rätt skrivet !
Krullet, du betyder så mycket för mig också

2007-01-26 @ 23:38:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback