Bra dag.

Början utav det här inlägget skulle jag bara vilja ägna en liten rad åt de små onda kommentarerna till mitt inlägg "Håll mig hårt eller släpp mig helt" Ja, precis, hihi, jag vet inte vad jag ska säga förutom att om ni har något stooort problem med mig och min personlighet, så kom och säg det till mig. Eller ja visst skriv en kommentar till mitt inlägg men det är lite fegt att inte skriva namn, då kan jag inte ta åt mig överhuvudtaget... Eller vänta... Jag tror inte att jag skulle ha gjort det i alla fall XD Men på grund av den dåliga svenskan i inläggen så kan jag gissa att dr kommer från 8:2an, suprise XD

Jaja idag var en intressant dag. Jag vaknade klockan 8 för att en viss Jen började klaga över att hon ville sova i sängen... Det fick hon inte. Så hon gick och badade istället medan jag, E och Am började kolla på sex and the city I lööv it ! Haha sen lyckades Jen få en kallsup med peeling så hon kunde inte prata och hon fick peeling i lungorna XD Det var fett skojjigt. Sen ville vi ha mat så vi drog till Mcdonalds och köpte 4 Bigmac och co... Jag vet mina vänner, det är sanningen vi är tjocka XD Men det var fett härligt. Sen pallrade vi oss hem.

Väl hemma pallade jag inte så jag gick hoppfullt och lade mig jag ville SOVA! men just när jag skulle somna ringer ex krullet A och trackar mig med sina små idiotiska komentarer ^^ Han fråghade om vi skulle leka idag... Men jag ville sova!! Är det för mycket begärt?! NEEJ! Så jag somnade och sov till klockan två.
Då ringde jag A och D och Helgonet och så kom dom dit och vi jäste. Det var soft men det tyckte inte Helgonet och A för de hade inga att mysa med (hehe suckers)

Men jag måste upp tidigt så jag ska tanka lite new music och sen ska jag sooova ^^


LOVE MY BITCHES  //Krullet den otroligt sega...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback