En död gubbe och frukost på Sandy´s

Ja, gick jag, Krullet, upp FETT tidigt för att skutta till huddinge station där jag skulle åka med  lilla Helgonet, Al och S till Sandys som är ett litet kafe i stan. klockan var nu 09.33...fett jobbigt.
Ojoj vad trötta alla var men jag och S var så skojjiga och hade så roligt och hittade på så mycket saker medan Helgonet o Al mest såg sura ut. De var nog LITE trötta^^
Jag och S. åt fett god mat, och Al och HElgonet åt fett äcklig mat XD
Sen dampade vi i hundra år, vi snackade om att Al är sjukt överkåt och att det kan vara smått skadligt för hennes hälsa. Och sedan lite andra saker som av olika skäl inte bör vara allmänt kända XD.
Efter två timmar blev personalen smått sura för att vi aldrig gick därifrån och tog upp så mycket plats, så vi var tvugna att köpa saker hela tiden det var lite skevt, jag blev mycket mätt ^^
Sen skuttade alla hem till mig och kollade Sex and the city utom Helgonet som skulle hem och plocka ur diskmaskinen. Sen så följde vi med Helgonet till en uff-salong där hon klippte sig XD Hahha, det var inte en enda människa där dtet var helt jävla cpöde. Det var fett kulXD Men Helgonet blev fin i håret men hon tyckte att det såg ut som en hockeyfrilla och blev lite arg i ögat. Sedan drog S hem till mig och stylade mig i två timmar det var smärtsamt...BELIVE ME MOTHERFUCKERS!!  Mina ögonbryn försvann men det var bra :) Ojj, ojj vad mycket vi har hunnit med den här dagen :D Jag och S kom även på att vi skulle spela in en helt cpfilm om massa cpsaker som vi gör sen snackade vi turk-engelska utan anledning i 1 timme, det var KUUUL
En gubbe som bodde i en bod på mina grannars tomt har dött idag, jag vet det för att det har stått polisbilar, likbilar och ambulanser utanför deras hus hela dan. Det var fett scary att gå förbi likbilen med massa lik själv när det var mörkt, tur att inte S var där hon e rädd för zombies!! Ojj vad mycket jag har skrivit!!

KISS MY *PIIIIIIIIP*  // Krullet ( den otroligt felknullade ungen)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback