Hej, jag är praktikant.

Helgonet älskar sin prao. Till skillnad från lilla misslyckade Krullet.

TVmänniskor är så härliga!! De är snälla, vänliga, lite skruvade, har skum humor, garvar åt typ allting, men är ändå proffesionella. Och härliga, sa jag det? Ja, det gjorde jag. Om jag inte blir dansare eller arkitekt eller formgivare, så ska jag jobba på TV. På SVT. Ja, det är sanningen. 
Jag proar inte ensam heller. Det är en liten Söderböna där också, tror hon går i nian i nån skola. Hon ser ut som någon från Madicken. Hon har en marinblå liten kappa och lilla baskern och någon konstig liten 20talsväska. Men det är trevligt att ha någon i sin egen ålder att konversera med. Pilutta dig.

Grejen är att SVT är så jävla stort. Imorse frågade jag bruden i receptionen ifall hon kunde skicka ner min handledare att hämta mig men hon bah: Naej, men jag kan försöka förklara för dig hur man går. Gå upp för trappan där till våning 3 och sen går du vänster och sen lite mer vänster och mer vänster och sen svänger du vänster.
Typ. Nåt sånt sa hon. Så jag stapplade iväg i denna enorma byggnad och tror att jag ska hitta rätt!!
Först går jag för långt upp, eftersom det inte fanns en stor fet skylt som det står VÅNING 3 på. Och sen gick jag vänster och vänster och vänster och sen hittade jag Söderbönan som också var helt lost. Sen fick vi hjälp av en liten tant som visade oss vägen... Jag ska fan hyra en guide till imorgon. 

Men hela praoen är fett chill. Igår läste vi manus och tittade på film. Idag har jag kollat på bilder och skurit i lite modeller. Alltså modeller av lägenheter de ska bygga i studio.. Öh, alltså jag proar hos en scenograf och hjälper till med förberedelserna inför en TVserie som heter Kungamordet. Det är typ fortsättningen på en serie som gick förut. Den hette typ Kronprinsessan? Någon som har sett den? Nej. Jag såg ett avsnitt. Igår. :P

JAG ÄÄÄÄLSKAR MIN PRAOPLAAAAAATS! <3<3<3<3<3

 BURN YOUR PANTIES // Helgonet

Kommentarer
Postat av: fnuih xtyrkmva

zytcq sevndwh vjletdhay ntqubgc gbqmk xjgc eqzor

Postat av: sixbid

Cool site. Thank you:-)



















Postat av: positano or amalfi coast where to stay

Cool site. Thanks!



















Postat av: positano or amalfi coast where to stay

Cool site. Thanks!




















Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback