Joddling is NOT the shit....

God dag alal rövhål :D Fyfan asså min dag har varit...ja speciell...gaah det har hänt saker..men jag pallar inte skriva..jo jag måste det ger bra karma...tror jag...Ääh DÖD ÅT HELGONET!!!

Ja i alla fall, jag vaknade klockan 06.00 som vanligt av att min lilla fitt-kuk,rövhåls,idiot,arsel,pubishår,satans- jävla väckarklocka ringde...jag ville att den skulle dö. Så då pallade jag inte , jag behövde en sovmorgon helt enkelt är det så jävla mycket begärt?! Tydligen. Så jag stängde av min väckarklocka med ett onskefullt flin på mina läppar och somnade lyckligt om. Ja sen vaknade jag 7 utav att min kära fadersfigur kom in och sa:

P: Ska inte du gå till skolan snart?!
Jag: Mm...snart..
P:*suuuuuuuuck*
Jag: Hihi...sucker!!

Ja och så somnade jag igen och vaknade igen klockan  08:30...Då hade jag börjat skolan för en halvtimme sen.. Nu tyckte jag att det kanske var dags att gå upp. Jag tog det fett soft och chillade som om jag hade all tid i världen... Mina lärare hann ringa ca.100.0000 gånger...Jupp...Everybody missed me.
Men tillslut hade jag pallrat mig till centrum vid 10:45 och tog bussen till Sörskogen och gick därifrån en liten genväg till skolan... Jag fick snö i mina Osirisskor och blev ledsen i ögat.
När jag kom ill skolan var min kära lärare måttligt road, men jag slapp undan med frånvaro i 3 timmar.. *puuh*

Ja och sen följde skoldagen utan i stort sett ngt inressant.. Förutom en konflikt som jag av respekt och trötthet inte nämner i den här bloggen. Vi ska diskutera det i morgon, skönt att få det ut ur systemet.

Efter skolan drog jag, Helgonet hem till Al och bakade två kladdkakor, en till oss och en som är till Jimorgon, han fyller 15 år :D Byxmyndig Woohooo XO Han ska få en jättefin Åre-kondom utav mig! Han borde känna sig hedrad jag har den bara i fem exemplar.. Snart fyra...Sju från början.. Jajaj utan att gå in på detaljer.

Sedan gick jag hem och fick en rejäl utskällning (angående konflikten) försökte säga sanningen men när man för en gångs skull gör det så tror ingen på en!! Det är cepe... Jag kan inte riktigt avgöra om det är bra eller inte att päronen alltid går på ens lögne, men aldrig köper ens sanningar?!

Sedan ringde S och så bubblade jag med henne ett tag.

Nu var det dags att åka medmin kära moder till något träningspass som hon hade tvingat på mig...FY FAN VAD VI GARVADE XDXDXD

Det var en grupp med typ tio 60-80 åringar som gjorde jävla cp-övningar och skuttade omkring.. Jag höll på att skämmas ihjäl. Men som tur var fanns det en tjej på 16 år där, men hon drog efter 10 minuter och smällde igen dörren efter sig. All kärlek åt henne jag förstår hur hon kände. Jag pinades i en halvtimme och det var någon jävla cpgubbe som höll på att styla och kolla in i min tröjja när jag böjde mig ner (hade en extremt big oversize-tröja på moi) Men jag knäckte han på juckövningarna, det var han för gammal och rostig för... Hans bäcken gick typ av XD Applåder till moi, juckningskungen ^^
Men det värsta kom efter en halvtimme när den butchiga, skitläskiga instruktör "kvinnan" (jag tror hon var en hermafrodit) började sätta på joddlingsmusik och började joddla med och började skutta omkring i en ring och dansa folkdans så ryckte jag tag i min mamma


Jag: Ska vi dra nu eller på en gång?!
M: (kvidande av skratt) Vi går GAAAAAAH!!

Så fort vi kom ut genom dörren slängde vi oss i en hög av skrattsalvor och kved utav skratt, det var det värsta jag varit med om!! om någon som jag känner skulle ha sett mig skulle jag ha hoppat ut genom fönstret...

Men men...Mamma lyckades fixa en praoplats åt mig på någon studio på Birgerjarlsgatan, wihoo :D Det kommer att bli skojjigt, det är nästan bestämt *hoppas*  Så slippar jag sitta på ett turre-cafe på Drottninggatan.

Nej nu måste jag läsa lite historia om jag pallar, imorgon får jag inte komma försent då är det drop dead KÖÖÖRT!! Jag måste höjja mina betyg lite i slutet av 8:an ska jag ha alla VG och tre MVG.. I hope..I wish..

Dagens power (Helgonets bright idea) ^^
* Jag juckade bättre en en gubbe på 70 bast
* Jag fick sovmorgon
*cencurerat*
* Jag upptäckte att det finns människor som skämer ut sig mer än jag.

EXECUTE ME NOW!   // Krullet den otroligt juck-glada :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback