"Joy, depressions and the city"

Ja fyfan, ännu en dag börjar vi med ett brutalt uppvaknande till verkligheten. Med andra ord min mamma försökte föra så mycket oväsen som möjligt nere i köket så att jag skulle vakna...Mission completed.
Fasst egentligen började min dag ca 7 timmar tidigare, alltså klockan 5 på morgonen. När jag vaknade och kände en väldigt tröttsam rastlöshet som låg och gnagde i mig...Vad gör man då om inte går ner och frossar i bullar och Cola? Det var gött.
Jaha nu har vi varit ointressanta nog.  Ja jag började dagen med lite MCR ofcourse, det var härligt. Idag skulle nämligen lite folk komma och hämta min ponny, han ska nämligen bo hos dom i Upplands Väsby istället. Jag säger bara: FETT SKÖNT!! Jag har bara velat göra hamburgare av honom på sista tiden jag har inte orkat med honom, så nu är han borta SOFT!

Sara, tjejen som ska ha honom fattade jag genast tycke för, hon är en väldigt charmig och söt tjej :D Jasper kommer få det bra hos henne.

När jag kom hem softade jag ett tag kollade på en film, som handlade om något meningslöst men jävligt roligt, det är väll så med dte mesta mediainnehåll nu för tiden men dte är kul som fan oj oj oj.
Det var värsta soppan utav folk som gillade varandra och hade legat med varandra och massa sånt nästan lite liknande Sex and the city....Eller ett typiskt fjortisliv.

När jag hade tröttnat på att vara ensam ringde jag till Helgonet som höll på att baka en vårtig kladdkaka (don´t ask) jag skulle inte äta den är allt jag har att säga. Sedan ringde jag F som var helt fuckad i huvet och inte hade ngt sammanhängande att komma med alls XD Det var fett irriterande och J lackade bäver och jag fattar inte hur jag kan umgås med så mycket meningslösa människor. Det kanske mest beror på att jag är minst lika meningslös själv...oops. Iaf ville ingen leka med mig förutom lilla Al ...FAAN...  XD Nej då jag älskar dig Al. No offence ^^
Jag var tvungen att gå hela vägen till centrum för att möta henne, det var fett jobbigt, trust me :S Och jag mötte en allt för stor skara med meningslösa individer vars namn inte är värda att nämnas i den här bloggen.

När vi kom hem till mig försökte jag dominant köra bort min kära fadersfigur från den enda TV:n med fungerande dvd spelare. Mission failed. Han klagade bara på att jag inte hade försökt tillräckligt med att koppla in bil-dvdn till tv:n och att det visst skulle fungera om man bara hade lite tålamod...MY ASS!!
Men när min pappa kom upp och försökte fungerade det tyvärr efter tre minuter. Jag blev både ledsen och glad i ögat jag blev förrvirrad och fick en lite smärre huvudvärk.. Ajdå.

Sex and the city var Underbart som vanligt, precis lika bra som dom andra 13000 gångerna som jag har sett dom där avsnitten (jag har säsong 1 och knarkar den 24/7.)  Men som alltid när man ser den serien blir man deprimerad. Don´t really know why men jag och Al började prata om att alla förhållanden tar ju slut någon gång och det kommer aldrig att sluta lyckligt i slutändan blir alla olyckliga ändå. Och vi kom fram till att jag antar vi båda antar att vi kommer att bli dumpade snart och hur tragiskt det är att vi redan har börjat tänka på hur vi skulle reagera. Jag skulle inte klara av att D dumpade mig, jag skulle bryta ihop... Fyfan jagh vill inte ens tänka på det. I´m getting depressed here....

Men men påtal om D, han har varit borta tre veckor för länge nu och jag lackar bäver om han inte kommer hem snart XD Fett cepe...

Nej nu är jag sjukt jävla trött och jag ska checka vad som är på dumburken, läsa lite för att sedan gå och lägga mig. Kul...

LICK MY BUT   //"Krullet den allsmäktige"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback