Krullet och Helgonet in action!

Innan ni börjar läsa så vill jag bara varna er. 

Jag och min goda vän "Krullet" är inga "normala" personer. Vi är snarare rätt skeva i huvudet, och denna blogg kommer inte att se mycket bättre ut. Jag menar, två jävligt omogna alternativ-fjortisar som tror att de jordens mittpunkt, som inte har inte den minsta gnutta intelligent humor och dessutom, utan att skämmas över huvud taget, diskuterar sina vänners pungkulor när personen i fråga sitter precis framför. Vi har inte så mycket att komma med än ungefär det. Så om du någon gång i framtiden rynkar näsan i förvåning, eller helt enkelt för att du är äcklad, så får du skylla dig själv. Jag har varnat dig.

Och du behöver ju inte håna oss heller, när vi faktiskt försöker vara seriösa.

 Tisdagen den andra januari, det är en vecka kvar på lovet och det är hääääärligt! ^^

Krullet, Al och jag bestämmde oss för att ha Sex and the City-marathon, för Hanna fick hela första serien i julklapp. Tror jag att det var i alla fall. Som vi alla vet, eller inte vet men förhoppningsvis är smarta nog att förstå tack vare titeln, så består denna otroliga serie till största delen av... *trumvirvel* SEX!


Halleluljah! 


Så det är faktiskt inte vårt fel att vi blir helt oförlåtligt kåta. I varandra och i typ, allt som går att sätta på. Eller, ska jag vara ärlig så blev Krullet och Al kåta, jag blev nog mest deprimerad med tanke på att DE HAR POJKVÄNNER OCH DET HAR INTE JAG!!! De har ju friheten att göra något av sin kåthet, men det har inte jag och snart tar jag livet av mig, jag skojar inte! >.< uäh, jag är patetisk, hahaha. Alltså pojkvän är ju inget måste.. Flickvän går också bra. :D 


Nej, vad håller jag på med? Gnäller som en uppumpad bimbo med fyra lager foundation som inte kan slappna av om hon inte har en kille runt armen. Eller mellan benen. Herregud jag klarar mig själv vaffan.. Eller nej!! Jag vill HÅNGLA! X'( Nuuuuu!


Anyway, haha, vi utforskade kondomer, såklart. Och vi kom fram till att Kung-fu inte rymmer så mycket kuk som vi har trott. Som de får en att tro. Den är typ.. normalstor. BESVIKELSE! Och falsk marknadsföring. Krullet ska vi stämma dom? :O 


Med händerna nerkletade med glidmedel och med min kamera full med perversa bilder på Al som rövknullar Krullet med en uppblåst komdom (etc. etc. ...) bildar vi en BÖGHÖG (eller ett fittstim, whatever) i Krullets lilla SÄNG och juckar som tre dopade Duracellkaniner. Ha. Ha. Ha, feeeett kul ^^

Och lite porrigt.


För att sedan jämföra Sex and the City med porrfilmer, what's the fucking differens? Well, fuck vet jag. ^^ För att SEDAN komma in på vårat favoritämne these days. Vill inte säga alltför mycket på den punkten (A)


FUCK YOUR MOTHER / Saint, in heart and soul.. (MY ASS)


Kommentarer
Postat av: Anonym

mwahaha X]
jag diggar er så jävla hårt (;

2007-01-03 @ 23:03:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback