Mjölk löser inga problem

Lyckade försova mig idag igen och kom en halvtimme försent. Eller egentligen så snoozade jag i 45 minuter med flit, men det behöver vi ju inta prata om. Första lektionen var matte, så ingen större skada skedd. MWEEP! ^^

Gick ut ur mitt varma hus och mötte en värld vit av snö. Och jag tänkte: YEEY! Snö, fett bra, ÄNTLIGEN!
Sen gick jag fem meter och tänkte: FITTA! Helvete vad kallt det är! Jävla idiotsnö. DÖÖ!

Ringde och väckte Krullet kvart över nio bara för att jävlas :] Hälsade till våran spanskalärare från henne också. Hon trodde att Krullet var sjuk, haha! ^^ Ingen har nån koll vart hon är eller varför. Det är i princip bara jag som saknar Krullet...

Jag hade liiite glädje av snön ändå. Al och jag rullade omkring i den och sånt! Sen hade jag ingen känsel kvar i mina fingrar, och min jacka var helt jävla blöt. Då frös jag ännu mer. Jag fryser nu också! Snälla någon, ge mig kaffe!

Nyttiga Helgonet har motionerat 2 timmar och 15 minuter idag! Jaa, lilla Helgonet blir snart av med fläsket, ska ni se. Julskinkan är snart en minne blott! Jag vet att det finns de som tvivlar på det, men jag ser framåt! Och framtiden ser ljus ut! ^^
Nej, den ser jävligt stressig ut! Inom en snar framtid lär jag gå in i väggen, hamna i koma, och dö en lång och plågsam död. I ångestattacker.
Såhär kommer mitt liv se ut de närmaste fem månaderna:

Måndag: Skola, Jobba
Tisdag: Skola, Dans
Onsdag: Skola,Träna
Torsdag: Skola, Jobba
Fredag: Skola, Träna, Gitarr, Dans
Lördag: Dans
Söndag: Träna

Lägg på lagom mycket läxor, prov att plugga till, och skolprojekt och så vips har ni ett rödhårigt vrak till Helgon om fem månader. Jag vet att alla älskar mig och sånt, men jag kommer allvarligt talat inte ha tid med vänner! Inte om jag ska hinna sova eller något annat såntdär som kan vara bra att göra regelbundet.. Ja, fy fan. Jag ska avgå som ordförande i elverådet till nästa termin (får inte göra det nu :o) för jag orkar helt enkelt inte. Kanske hoppa av elevrådet helt och hållet. JAG PALLAR INTE! Rektorn sa att vi skulle få någon fin resa eller nåt annat trevligt som tack för att vi sitter i elevrådet och räddar skolan ifrån undergång. Jag fick ett presentkort på 100 spänn att gå på bio för på skolavslutningen förra året.
JAMEN TACK SÅ JÄVLA MYCKET! Såå generöst av er, var jag verkligen värd det!?!?


DAGENS POWER:
En liten tjej på gymmet såg mer vilsen ut än jag.
Ingen har upptäckt min sockergömma i form av Oboy.
Jag ska praoa på SVT hos en scenograf som är gift med Mikael Nyqvist.
Jag blir byxmyndig om 40 dagar.


PENETRATE MY ASSHOLE / Helgonet, workoholic, dancoholic

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback