Nothing as usual

Hola guapos... Ni som vet själva att ni är fula som stryk behöver ju inte ta åt sig...Jag vill inte avslöja något men jag har några personer i åtanke...
Ja i alla fall till det viktiga...Oh shit det finns inget viktigt!!
Ja jag har inte så mycket att komma med idag...Jag åkte inte så mycket skidor för backarna är isiga puckelpistar. Värdelöst så jag och min kära family åker hem imorgon till kära Huddinge.
Jag hatar att erkänna det men jag saknar mina små tjockisar ^^ 
Dööööööd åt mina skidor dom är fett cepe!! De löser ut sig hela tiden utan anledning och jag hatar dem! Det är fett irriterande. Fast sen gick jag till sen heta killen i skidaffären och bad honom fixa dom...Det var som jag misstänkte att vikten var inställd på ganska mycket för lite... Den var intsälld på 30 kg.. Och även fast det här kan komma som en chock för er alla så väger jag inte 30 kg XD Japp det är sanningen! Puuh skönt att få det av hjärtat, jag vet att ni alla trodde det.

I alla fall så sa han också att mina skidor var lite trötta så jag har lämnat in dem på vallning... det var ju intressant.. NOOOT!!

Sen pratade jag i telefon med Helgonet...mycket...många gånger... Och så drog jag till Holiday Club och satte mig och skrev min lilla novell. Men jag blev inte helt klar. Och gott folk jag är besviken på mig själv DEN SUGER!!! Sheiit...Den har inget flyt eller någon mening överhuvud taget... Typ som mitt liv då.

Sen drog jag till lilla krogen och åt glass och drack Cola... Och min pappa berättade om en skum kille som hade bott hos dem som cyklade ut för ett garagetak...  Och mamma berättade hur hon blev jagad av en tant med pistol för att hon mobbade hennes son.. Kul..

Och nu sitter jag här i stationshuset med massa offer...Det suger

Massa norrmän här har försökt bli polare med mig men det blev inte så lyckat för jag fattar inte vad de säger XD

Och igår kollade jag på två packade engelsmän som spelade minigolf... Det var fett kul XD

EAT MY NOSEHAIR   // Krullet hatar norrmän!!

Kommentarer
Postat av: Helgonet

Jag vill också ha cola..

2007-01-18 @ 23:27:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback