Nu vill jag att hon ska dö

Det lilla Cpkrullet är i Åre och har inte skrivit blogg på FYRA dagar! Igår lovade hon att hon skulle blogga, liksom i förrgår och dagen innan det. Så då sa jag: blogga idag då. Och då sa hon: Jaa, det ska jag!

Har hon gjort det då? ICKE! När hon kommer hem igen blir det smisk.

Är det inte otroligt? Har gått i skolan i lite mer än en vecka och jag är redan slutkörd. Fast det är nog inte bara på grund av skolan. Eller jo, det är den som gör att jag måste gå upp halv sju varje morgon.. Men det är dansen, träningen, jobbet och hemsysslorna (*hemmafru*) som gör att jag måste gå och lägga mig nio, tio, elva varje dag. Plus att de har infört läxor nu, så det har jag också att tänka på. Dessutom måste jag hinna med de där livsnödvändiga sakerna som att äta mat och gå på toaletten och kanske möjligtvis sköta min hygien då och då. Det blir lite körigt. Jag funderar på att börja gå på dropp, då är ett problem löst i alla fall. Jag tycker inte ens om att äta mat. Om det inte är Specialpizzan eller innehåller socker. 

Ja, fy fan. Här sitter man klockan 21.00 på kvällen och kan knappt hålla ögonen öppna. Jag kan inte ens komma ihåg någonting av det jag har gjort idag innan 15.00 på eftermiddagen. Jag vet att jag var i skolan då och sånt, men jag har övergått till zombiestadiet. Ganska soft faktiskt, önskar att jag var en zombie ibland. Men jag har ju mina betyg att tänka på. Lilla Helgonet måste nämligen behålla sin titel som MVGbarn. Det är min enda stolthet, vet ni. XP

I måndags var jag på Öppet Hus på Danscenter. Det var helt jävla underbart!! Jag är kär! I Danscenter och i Electric Boogieläraren. Han hade afro och han var goddamn het. Killar som dansar alltså...Ao! ^^
Nu har jag lovat min lilla blondindansvän att jag ska sluta på den kommunala dansskolan där jag bor och börja med henne på Danscenter i höst. Och jag vill det väldigt, väldigt gärna. Måste övertala päronen och sånt bara. Det kostar lite mer på DC, you know... 

Jag och Al hade ett litet samtal på pizzerian idag. Hade varit och tränat precis och ville ha väldigt mycket mat. Fet mat. Pizza = Fet mat. Jag ville ha specialaren väldigt mycket. Och det var gott. Älsklingen och jag pratade om saker som inte är så lämpliga för vissa öron att höra. Hm. Privata grejer alltså. Naturligtvis klev min gamla mentor in i restaurangen just då. Så vi var tvugna att gå därifrån för att han inte skulle höra för mycket. TAJMING BEJBY, TAJMING!

Al och jag har hittat på ett litet handshake också. Fett grymt det är! Fast vi shejkar inte hand direkt vi mest
liksom...pilleripiller åsåå AO!  MISSTOLKA! ^^ äeeah, wtf, hon fattar i alla fall

SQUEEZE MY BOOBIES / Helgonet ser dig (KRULLET!! O_O)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback