Pallar inte

Jag vill åka snowboard. Jag vill åka snowboard soooo bad. Ringde Al och frågade ifall hon ville åka till Flottsbro med mig, men hon orkade inte. LAAT! Fy faan, jag vill åka SNOWBOAAARD! XP Dö, Al, dö...

Vi åkte pulka istället. Men åkte bara typ tre gånger för det blev så jobbigt att gå upp för backen. Jag vet vi är fett tjocka och lata och ville egentligen bara ligga och sova. Oh yeah, det är sanningen.
Vi gick hem och kollade på The Nightmare Before Christmas, för Al hade inte sett den. (!) Sen kom J också. Och min lillebror. Det var mindre kul.
Sen kom F och då gick J. Pojkarna löste av varandra där, J tyckte det var väldigt roande. Sen kom J tillbaka, och typ då åkte Al hem. Sen satt jag där med F och J i typ hundra år och pratade om värdelösa saker. De gick vid typ nio. Min mamma blev typ lack sju för att de inte hade gått hem, så jag ligger lite illa till nu. Dessutom har jag tappat bort mitt busskort igen... Hm, har itne berättat det för mamma än... Öh. Ja.

När de små gossarna lämnade mig ringde naturligtvis Krullet från typ Tullinge och skulle snacka för att hon hade tråkigt och väntade på pendeltåget eller nåt. Och jag sa att jag ville sova, men det fick jag inte.. Hon terrade mig ganska länge. Nu har vi lagt på, men hon sa att jag skulle blogga idag, och nu gör jag det. Fett duktig jag är. Men nu orkar jag inte mer.

MAKE A JOINT / Helgoneeeeeeet XP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback