Piercing!

GAAH! Igår bestämde sig lilla Krullet efter en hemsk jävla arbetsdag på ett jävla cp kafe i stan för att sticka en nål i magen. Woho.

Fyfan jag måste bara påpeka låt aldrig S pierca er navel.. Eller någon annan överhuvudtaget!! Det gjorde så sjukt obeskrivligt ont så jag har inge ord för det... Plus att hon aldrig hittade ett rakt hål så hon fick förfan operera in den i stort sett XD Det tog en kvart... Det sööög.

Jaja i alla fall så vaknade jag i morse och gick ner och duschade.. Sen tänkte jag byta kompress till min lilla piercing och det gick typ bra. Men helt plötsligt börjar jag må sjukt illa och mitt huvud vägde ton. Jag svimmade. Jag trodde att jag skulle dö. Det är inte ett bra tecken va?  Jag föll ihop och slog huvudet i kaklet..Aj. GAAH jag har panik tänk om piercingen dödar mig? :O Fett scary

Men om ni undrar varför jag inte är på praoen idag är det för att jag blev behandlad som skiit på det där jävla kafet och jag tänker aldrig, aldrig, aldrig gå dit igen... Men Krullet den underbare lyckades fixa en ny praoplats till nästa vecka men jag vette fan vad jag ska göra den här veckan.. så jag ska dra in till 7-eleven och se om jag kan börja praoa redan imorgon.. Annars måste jag gå i skolan.. Sen ska jag gå och hälsa på D och Ax på deras lilla prao hade jag tänkt.. Igår gick jag till J och F och bubblade med dem... De har en fett chill praoplats...Fyfan..LÅT MIG DÖÖÖ!! Och sen måste jag till skolan idag och lämna någon cplapp... Ännu roligare.

BITE MY HEAD //Krullet den smärtkänslige.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback