Please, make my day

Jag vaknade typ sju och bah: "Tjohej! Ännu en härlig dag i vårat vintervackra Sverige! Det är snö överallt och typ 30 minusgrader! Men jag älskar ju att frysa rövhålet av mig så det gör ingenting!!"
Sen log jag brett och gick upp för att äta min omelett. 

Nej. Jag ljuger.
Jag vaknade typ sju och bah: "Aahrg.. mummel, gruoff, jävla skit piss fitta i helvete vad jävla kallt det är  jag vill dö, död åt skolan och åt Sverige och alla andra jävla idioter"
Sen gäspade jag stort och gick upp för att duscha, hann inte äta frukost. Dessutom äter jag inte ägg.

Skolan har varit lika meningslös som vanligt. 
Matte - Gjorde ett tal (man skulle räkna till tal 10 på röd kurs, sen fick man gå, jag låg på 13)
Spanska - Tengo frío... eller hur det nu stavas
Håltimme - Dagens höjdpunkt, vi låg i en hög i soffan och sov och lyssnade på musik SOFT
Engelska - Vi lyssnade på musik typ. Tråkigt typ.
Lunch - Afrikansk soppa (?) som smakade rövhål
SO - De tvingade ut oss i snön för att gå en fem mil lång tipsrunda. Jag förfrös näsan.
Svenska - Mitt projektarbete går ÅT HELVETEE!!! >.<

Sen gick jag hem, åt kladdkaka, drack mjölk (utan Oboypulver i :o) 
La mig sedan i soffan för att sova en timme innan That '70s show började. Somnade till Imperiets ljuva toner och sov sedan LÄNGE för jag missade halva That '70s show. X[

Pappa ringde mig sen och skällde på mig för att jag inte har städat mitt rum, vilket inte var så smart eftersom jag precis hade vaknat. Helgonet nyvaken + PMS = Inget trevligt helgon.
Sen sa han att farmor har blivit jättesjuk (igen) och då sa jag: "Mhm, okej..." och la på luren i örat på honom... För jag orkar inte. :[

SLEEPING IS FUN / Helgonet.. seg jävel


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback