Puttinutt

Ja, inatt sov jag elva timmar. Men det kändes som att jag hade sovit typ fem timmar när jag vaknade imorse. Jag var fett seg som vanligt och allt typ snurrade. Duscha hit och frukost dit och sminka sig, fixa håret och allt på samma gång och så kom jag ut och såg förjävlig ut som vanligt. Men men, vad gör man?

Jag la märke till att snön hade brytt sig om att komma nu också. Och det var ju trevligt för all det. Den lilla haken vara bara att det inte var riktig snö utan SLASK. Och där klafsade jag omkring med mina små Chucks som inte duger till slaskväder över huvud taget. Jag blev blöt om fossingarna. Inte särskilt bra.

Krullets älskade D har kommit tillbaka från Thailand. Han är Niggah och har fullt med fräknar. Han har också köpt Chucks. Men Ax och F tror inte att de är äkta typ. Men det är de nog...
Jag tror att Krullet blev lite glad i ögat när hon fick sin älskling tillbaka. Jag tycker också att det är ganska skönt. Han har varit borta hela lovet och hon har brölat efter honom hela lovet. Inte särskilt underhållande. Nu såg hon glad ut för en gångs skull. Men hon kommer inte vara glad länge för på lördag ska de skiljas åt igen. Krullet  och hennes lilla familj ska till Åre nästa vecka. Från början var det meningen att jag skulle följa med. Men nu får jag inte det längre och DET SUGER!!! Krullet sjabblar till allt. Men jag ska inte skylla på henne för mycket då kanske hon blir ledsen i ögat på mig och det vill jag inte. Det är ju faktiskt hennes päron som inte ville ha med mig. Haha.... FAN! Jag som vill åka snowboard... :'( 

Nånting säger mig att det var något viktigt jag skulle skriva idag. Men jag minns inte vad. Jag pallar inte skriva mer heller. Krullet skulle skriva igår, men det gjorde hon inte. Då blev jag lite sur. Och nu är klockan jättesent och jag tänker sova... natti natti

YOU ON TOP? / Helgonet sussar sött

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback