Rädda CPbarnen och norrmännen

KARMA TILL KRULLET OCH HELGONET!

Krullet och jag har gjort årets goda gärning! :O Idag har vi hjälpt till med en utställning för Rädda Barnen. Eller om det var Röda Korset... Same shit. Vi fick läsa upp varsit brev från varsin liten tjej från Asien som hade blivit drabbade av tsunamikatastrofen. Det var faktiskt ganska deprimerade brev. Krullet fick läsa ett brav om en tjej som gillade kakor och typ bodde i en barack. Jag läste ett brev från en tjej som typ var jätterik förut men som förlorade allt i tsunamin. Anyway, vi fick gå upp astidigt (igen) och åka till Journalisthögskolan på Östermalm. Där fick vi hoppa in i ett klaustrofobiskt, ljudisolerat rum. Det kändes som att man hade lock för öronen. Fett läskigt. Så fick vi snacka i en mick med en såndär rund grej framför. Så spelade de inte våra fjollröster och sen var det klart. Krullet sa CP en gång och det tyckte alla var jättekul...öööh.
Vi kom också fram till att Krullet har en fett konstigt röst. Den är annorlunda, men det är typ bra. Eller, vi säger att det är bra för att stärka hennes självförtroende lite. Hon kan behöva det.

Vi skulle åka till Al. sen. Men först köpte vi pizza, Al's och Helgonets specialare. Det är en helt genialisk pizza med massa vanlig ost, massa mozzarella, paprika, champinjoner och lök. Fett gott! Så gav vi den till Al., men hon hade redan ätit så jag och Krullet käkade upp hela. Och sen drog vi hem och Krullet däckade på bussen. HEHEHE!

Och jag däckade hemma. Först typ på bordet, men då blev mamma sur och sa att jag skulle åka och träna. Då stönade jag lite, och gick och la mig i soffan. Efter några timmar väckte syrran mig och sa att jag måste träna. Det tog en timme för mig att vakna. Men sen åkte jag och tränade i alla fall. 
Alltså, gymmet brukar alltid vara fullproppat med äckliga gubbar med vitt skägg och skrynkliga ben (de envisas med att ha shorts också) Det är så jävla vidrigt att se. Men idag var det en lycklig dag. GYMMET VAR FULLT MED SNYGGA POJKAR!!! Jag blev fett glad och glömde typ bort att träna ordentligt.. Ajajaj vilken vacker utsikt det var... :]

Senare på kvällen skuttade jag och alla mina små vänner ut i den kalla "vinter"kvällen, för att upptäcka att skolan var öppen. O_O Vi kollade in i gympasalen och den var full med brottare. De hade brottarläger i våran skola!! När de kom ut så pratade vi lite med dem.

Krullet skakade hand med en snubbe och frågade: "Var kommer du ifrån?"
Snubben: "Nöööörgä! .." (norge alltså)
Krullet & Jag: "HAHAHAHAHAHAHAHAHA!"
Jag frågade en annan snubbe: "Var kommer du ifrån?"
Andra snubben: "Skaooånää."
Jag: "Va!? Är du från Skåne?!"
Snubben: "Jäaaoo!"
Krullet & Jag: "HAHAHAHAHAHAHAHAHA!"

Sen smet vi in i skolan, jag tittade på en norsk snubbe som var fett söt. Men sen blev vi upptäckta av en ledare som blev typ sne och sa att vi skulle gå ut. Så gick vi ut och han följde efter oss hela vägen. ^^ Fattar inte varför han inte litade på oss. :o

Och det var det.. Bortsett från att Krullet sov över hos mig sen... Jag var tjock och tog upp alla plats i sängen X]

EAT MY SHIT / Helgonet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback