Roadtrip back to home

Ja egentligen är det nog inte jag som ska skriva idag... Men jag skriver några meningslösa rader anyway...Ja om ca 2-3 timmar lämnar jag skeppet och återvänder hem till ljuva Huddinge... Det har varit pissväder här under hela våran vistelse därför ger vi upp och åker hem... Men vi ska upp vecka 10 igen... Om vi får ledigt vill säga...Det tvivlar jag på.
Måste hämta mina skidor på verkstan...kommer att glömma det...sheiit...
Jajaja jag har nu 9 timmars bilresa framför mig..Ja det är sanningen. Jag vet att det brukar ta ungefär 7 timmar för en normal familj att åka från Åre till sthlm men när jag har förklarat alla våra stopp så kanske ni förstår varför det tar några timmar extra....

Stopp 1 (100m) Statoil: Kaffe, Coca-cola, Snickers, tuggumi
Stopp 2 (600m) Shell: Kisspaus, kaffe, kaffe, kaffe
Stopp 3 (1,5 km) Väggrenen: Pappa hotar isak med att slänga ut honom ur bilen för att han skriker för mycket.
Stopp 4 (3 km) Statoil: Tidning, skvallerblaska, kaffe, Coca-cola
Stopp 5 (3,6km) Dinners: Mat, mat, mat, toalettbesök
stopp6 3,7km) Busshållsplats: Brödsnacka och rökpaus, rökpaus och kisspaus.
stopp 7 (4,5km) Statoil: Tidning, Coca-cola, tuggumi, kaffe, kaffe, kaffe

Och sen håller det på sådär tills vi har kört dom 40 milen hem..skojj...

Jajja jag har inte mycket mer att säga..Klockan är bara 12:40...Jag kommer aldrig komma hem :S
Helgonet väckte mig idag...Jag hatar henne.

SKII UNTIL DEATH   //Krullet den morgontrötta

Kommentarer
Postat av: Anonym

http://gratisgen.se/?ref=59464

Gå in på länken och bli medlem. Skit bra! Gratis grejer! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback