Shake, shake, shake

Idag, lördag, hade jag min första danslektion för den här terminen. Gissa om jag har längtat? Det kan jag lova att jag har. Hela lovet har jag gått omkring och haft abstinens. För det är sant, jag är en sann Dansoholist. Dansberoende. Ja, det är sanningen.
Lite tråkigt var det ändå att det var öppet hus på Stockholms Estetiska precis samtidigt, hade gärna velat gå dit. Det är ju också dans såklart, men alltså, man kan ju inte få allt. Och jag orkade inte ens få beslutsångest så det blev som det blev och det var kul. Jag shejkade förhoppningsvis bort lite av den såkallade "Julskinkan". Höhö...

Krullet har flytt till Åre idag. Hon och hennes lilla familj åkte vid typ ett. Men de sover i Sundsvall, för de orkar inte åka hela vägen. Hon ringde på kvällen och hade tråkigt. Men det hade inte vi...

Al och jag längtade lite jättemycket efter våran mozzarellapizza. Så vi drog med oss A till pizzerian och käkade. Sen skuttade vi vidare hem till Jen. Två småttingar förutom Jen var redan där, och F och Ax kom senare. Fler var vi inte. Men det var chill ändå.

Vi hade kul. Jävligt kul, faktiskt. De som känner oss vet att vi nog inte behövde vara fler, det var kaos nog som det var! Det var ingen stor yta att flumma runt på, men vi lyckades ändå. Skakade runt, omkring, uppåner, åt sidan och överallt, utochin och bakåfram! Flumm FLUMM!! :]
Synd bara att jag glömde mobilen hemma hos Jen. Fett otur, som man säger. ^^

EXTRA EXTRA!!! De har publicerat min tjuvlyssning på tjuvlyssnat.se!!! *Stolt* Det är den om Nasse, på plussidan. Samma brats som Krullet och jag garvade åt på tåget igår. Hahaha, respekt till moi! X]

Imorgon ska jag på filmpremiär och kolla på Sveriges nya familjefilm. Mindre kul! Jag åker i princip bara dit för gratismaten... Höhö

SUCK MY TOES / Helgon.net is the shit 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback