Spöken och bordeller

Ja, min dag började ja rent tekniskt klockan 00.00.01 det var då jag bestämde mig för att kolla på She´s the man för andra eller tredje gången. HAHA jag älskar den filmen den är så jävla grym! Klockan 2 på natten bestämde jag mig för att gå upp och käka, då vaknade även min kära modersfigur för att ta sig en ej så fettsnål matbit. Jag hade även fått nys om att My chemical romance ska uppträda den 9/4-07 .... Och såklart att jag ska gå men det finns en hake...DET ÄR I MALMÖ!! Ja, som sagt full av förhoppningar klockan 2 på morgonen frågar jag min mamma snällt om jag får gå på konsert. Konverstationen löd:

K: Mamma...eh...ja...jag menar...äääh...ööööh
M: Fråga inte ens du kommer inte få....
K. *sorgset* Okej mamma förlåt....
M: Okej då berätta vad du ville jag är så nyfiken!!
K: Nej, du kommer bara säga nej.
M: Sääääg!!!!
K: NEEEEEJ!!!
M: JOOOOOO!!!!
K: Okej...jag vill gå på My chemical romance konserten...
M: Jaaa....? Det går väll bra..?
K: Ja...den är i *mummel* Malmö *mummel*
M: Vaaa?
K: *skrikandes* DEN ÄR I MALMÖÖÖÖÖÖ!!!!!
M: Haha, självklart gumman får du åka! :D
K: Får jag!??!?!?
M: Hahahahahaha NEJ!
K: *SVORDOMMAR* GAAAAAH I HATE YOOOU!!
M: Godnatt älskling!!
K: Godnatt mamma.......


Ja med andra ord gick det ju inte så där förjävla bra....men jag skojjar inte jag avgudar MCR, om inte jag får gå så ska jag rymma till Malmö!!

Ja efter det la jag mig lite halvt förkrossad och kultade mig lite med min bok innan jag somnade runt 03.00
jag vaknade sedan utav att min kära moder sprang runt som en jävla mammaraider i mitt rum och letade efter hårtorken, då blev jag ledsen i ögat, vid det här laget var klockna 08:00
Jag somnade sedan åter in i min skönhetssömn, (som tyvärr inte har hjälpt de senaste 14 åren...)
Men såklart blev jag väckt igen klockan 12.30 utav att en stor blond krullig tomatfejsad mamma stog över mig och fick ett raseri-utbrott. Krullet flög genast upp ur sängen och ställde sig i givakt och stålsatte såg för en utskällning.

M: Du skulle passa din lillebror idag!!!
K: Jaa!! Det ska jag också! Bra va...!?!
M: Men vafaaan!!!! Du skulle ju passa honom när jag var borta och jag har varit borta från klockan 9 till klockan 13 och du har bara sovit!!! Är det att sitta barnvakt!??!
K: Nej... Förlåt jag trodde att du menade sen...
M: *mutter butter*

Då tyckte jag att det inte var riktigt rätt tillfälle att tjata om konserten så jag lomade snopet iväg ner till källaren och duschade och gjorde mig iordning.
Nu var klockan 16.00 och tre små högst ointelligenta cepe barn stog framför mig i min hall, det var stöört. Dom här IQ-befriade degklumparna har namn: Helgonet (den heliga), Al (den överkåta) och sisst och även obetydligast A (den krullige) Helgonet hade tagit med sig en film som hette Moulin Rouge och den mina damer och herrar SÖÖÖG!!! Fyfan det var någon film från dinosauriernas tid som var ungefär lika intressant som borats håriga hängpung. Och det var mycket obekvämt att ligga 4 pers i min lilla heliga 90-säng.

Men nu skulle vi dra till det skeeetläskiga spökhuset som ligger vid Källbrinksvägen... Skojjar inte det är fett spooky, den enda som inte var rädd var Helgonet den heliga som skrämde bort allt ont med sitt heliga pigmentlösa-lysande ansikte :D THANK LORD FOR THAT!! Jag ska be Helgonet lägga ut lite bilder som hon tog där... Jupp de är fett scary, A var dum i huvet och kastade enkronor på fönstrena och skrämde SKITEN ur Al ...Skojjar inte.

När vi sedan kom hem lite smått uttråkade fortsatte vi kolla på Moulin rouge som handlade om en bordell som hette just Moulin Rouge. Och någon tjej som jobbade där...Men man tycker ju att filmer om bordeller ska vara bra men icke...Jag ville ligga och sova och lyssna på MCR istället, och Helgonet var tvungen att skutta. Så nu var det bara tre ointeligenta degklumpar kvar! Jag somnade nästan direkt och det var fett skönt, A och Al vet jag inte riktigt vad de höll på med men dom hade i alla fall kläderna på sig när jag vaknade utav att min väckarklocka hade bestämt sig för att jävlas.

Jag kände mig inte fräsch vid det här laget och skickade hem dom små degklumparna till respektive hem. och satte mig mödosamt ner mitt arsle vid datan och började blogga... Ja det var min dag so far so good.
Fast jag är lite orolig jag har ju ställt om dygnet, jag går och lägger mig 2-3 och går upp runt klockan 2 så det komer att bli jobbigt att försöka sova klockan 11 och gå upp klockan 6.... Så jag tror faktiskt att jag är uppe hela natten istället det blir lättare så, jag kommer vara trött i morgon men shit the same! Imorgon kommer D hem, men han kommer inte till skolan , så han kommer på onsdag JIPPEY :D

SHAVE YOUR PUSSY // Krullet den misslyckade

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback