Thai food and kung fu XD

Heeej!! Det var länge sedan jag bloggade, har glömt *skäms*
Jag hinner inte skriva så mycket för mina föräldrar håller på att släpa med mig på minigolf (klockan 21:07)...Kul!! NOOT!!
Jaja här uppe i Åre är det asbra väder idag faktiskt! Det snöade 60 cm igår så det var underbart i backarna fast sen runt 15.00 spåret hade alla idioter med hasch-bräda kört upp hela backarna så det var värsta puckelpistarna...HAHA när jag stog och väntade på min kära familj vid liften var det ett offer som började springa upp i backen med pjäxor ...enbart XDXD Garvade som fan. Och sen var det två snubbar som hade åkt offpist och ena hade lyckats tappa sin bräda...Hur fan nu det gick till. Och grejjen var den att de inte kunde hitta den sen. Det var för mycket snö, de letade i 2 timmar XD

Vi har precis ätit på en resturang som heter "Broken" påminner om "Fridays" och "Hardrock Café" mycket amerikansk fet mat...jummi.. Men jag åt faktisk thaimat! Det var gött XD Och sen hade dom en liten platslåda på bardisken med massa kungfu kondomer, (jag passade på att ta en när inte min mamma kollade) .....(min lillebror) tog en kondom och började skrika "vafan är det här förnått!?!?? Då började all personal i baren och alla fullgubbar garva. Och pappa blev röd som en tomat i ansiktet... Suck.

Jaja jag hinner inte skriva mer, när jag sitter här helt jävla ensam på ett litet internetställe utanför Ica i stationshuset...Men, men, we´ll keep in touch!

PS. ÅRE ÄR INVADERAT AV NORRMÄN!!!!

TRIM YOUR BALLS   // Krullet den inte så krullige.

Kommentarer
Postat av: Helgonet

MEN! jävla fitta!! Nu skrev JAG ju bara för att du aldrig skriver! Så kommer du och bloggar fyra minuter efter mig!!! vem ska nu blogga imorgon!? Va?! Va!? Det blir faktiskt du, lilla gumman. För jag har bloggat fler gånger än du. ;] Jag har varit duktig och gjort kategorier som du ska välja när du bloggar. Det finns numera tre stycken; By Krullet, By Helgonet och Pictures. klicka rätt nu också, älskling

2007-01-17 @ 21:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback