Tillbaka till Mentalsjukhuset

Dagen började med att jag inte kunde hitta min plattång. En mindre katastrof eftersom jag flätade håret igår innan jag gick och la mig. Och jag hann inte tvätta det imorse för jag gick upp försent. Men sen hittade jag plattången och då blev jag glad men sen var det något fel på fitthårsprayen och då blev jag ledsen. Så nu ser mitt hår ut som shit i alla fall! ^^

Okej, okej, ingen vill läsa om mina bad hairday problems. Jag förstår. Var bara tvungen och beklaga mig över mitt lilla i-landsproblem. Nu till det intressanta, eller ja, det mindre ointressanta:

FAN FAN FAN FAN FAN FAN JÄVLA FITTA PISS HELVETE OCH KLET I ANUS!!!
Ja, som ni nog förstår så började skolan idag. Jag ser inte meningen med att avbryta ett skönt lov med att gå tillbaka till skolan! Vad är grejen!? Vi släpar oss upp onaturligt, sjuuuukt tidigt på morgonen för att sitta i en iskall byggnad hela dagen och räkna matte. Eller läsa grammatik. Eller kemi eller nåt annat jävla idiotämne. Jag orkar inte! Krullet orkar inte! Finns det någon i hela världen som orkar!???!?!
Inte ens käre gamle J.P orkar. J.P är skojig. Vi hade lite historia med honom idag. Han berättade om hur de gamla apmänniskorna reagerade om det kom en stor sabeltandad tiger som skulle äta upp dem. 

"De drabbades av panik, och då finns det tre olika sorters sätt att reagera på. Antingen gör man som Krullet och försöker slå ner tigern. Eller så gör man som C , lägger benen på ryggen och springer därifrån. Eller så blir man handlingsförlamad och gör som J skulle göra, lägga sig ner på marken och bah: Ät mig!!"

Lite senare hittade vi en grön white board-penna som vi roade oss med. Vi utsåg alla till Klassens Nånting och så skrev vi det på varandras ryggar med White board-pennan. Eller på armen.

Am : Klassens Kåtbock
F : Klassens Hyperbarn
N : Klassens 24/31
E : Klassens Älskling
Krullet : Klassens Surkärring
Jen : Klassens Festis
L : Klassen Sköööåning
Al : Klassens Crackhora
C. : Klassens Hobbyturk

Vi har en ny snubbe i klassen också. Vi hälsade snällt på honom, men sen skrämde Al honom med att skrika: "AV MED TRÖJAN!" när vi ville skriva "Klassens Nykomling" på hans rygg. Men det ville inte han. Han hängde efter oss hela dagen. Han blir nog lite mobbad skulle jag kunna tro... :] Suck, now I have to save him...

När jag kom hem fick jag en skiva på posten. Det var en skiva med resultatet av Krullets och min lilla Röda Korset inspelning som vi gjorde där på lovet, om ni minns. Det var en lapp med:

"Hej!
Tack för hjälpen. det blev verkligen fett bra (hehe).
Du är på spår tre, Krullet är på spår ett. Hälsa morsan!
Hälsn. Anna & Johanna"

Så stod det! Vi diskuterade varför man säger "fett" och så. Och Anna sa att om hon försökte vara cool då säger hon "Yo!". Skumma människor! De tyckte säkert att det var vi som var skumma. Men de är skummast, och mest förvirrade. För jag var på spår ett, och Krullet var på spår tre. Krullet låter fett proffsig, och jag låter helt jävla stöööööörd! Dessutom hakar jag typ upp mig på ett ställe också. Hoppas ingen märker det.

SUCK MY NIPPLE / Klassens Helgon 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback