May the force be with you

Ännu en trevlig dag med fint väder... Eller? Ja, det är ju fint ifall man gillar att bli dyngsur och frysa häcken av sig. Det gör inte jag. Så jag tänker sitta inne hela dagen (igen) och dricka te och kolla på That 70's show season 5 (igen). Med Nadjuff. Myspys. ^^

                     161419-128
På landet när det regnar kollar jag och min lillebror alltid på Star Wars. Alltid Star Wars, ingen annan film. Alltså episod IV, V och VI, de äldsta filmerna. De är så bra, jag har sett dem hundra gånger och kan se dem hundra gånger till. :] Det verkar också som att Al's och mitt omtalade Star Wars marathon kommer att äga rum inom de närmaste dagarna. Tråkigt nog så har vi Star Warsboxen på landet och bara de två första filmerna här hemma, så vi måste hyra trean, fyran, femman och sexan. Och så ska vi käka chokladpudding under tiden. Dessutom ska Alice och jag se Harry Potter and the Order of the Pheonix på fredag. Och jag har ungerfär trehundra kronor i plånboken... Jäklar. 

STAR WARS FREAK / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Nadjuff

åh, får man vara med på marathonet?*blink,blink*
jag kan ta med mig något.:P

2007-07-14 @ 15:41:45
Postat av: saga

haha sure, om det blir av..:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback