Weekend

Chill helg, len! Igår träffade jag Krullhanna, vi har inte lekt på hela jävla sommaren för vi lyckas typ aldrig vara hemma samtidigt. Jag har saknat henne juu! :( Men vi gick på bio och såg Disturbia och sen satt vi i Kungsan och garvade loss åt fula snobbfamiljer. 

Idag drogs jag iväg med familjen så fort jag vaknade, jag trodde att vi bara skulle åka och hälsa på min gamla farmor på Huddinge Sjukhus en stund. Men nej, först drog vi till Skärholmen och shoppade loss. Det var chill, jag fick en bikini och ett par skor! Bikinin är bara helt blå, men jag har letat efter just den modellen; hotpantsunderdel, typ, och överdel i halternecksmodell. Jag har bara sånadär minimala trekantsbikinis och de kan man ju för fan inte röra sig utan att visa precis allt. Skorna ser ut som vanliga Chucks, alla mina skor ser fan ut så haha, fast de är i typ skinn (fejk, naturligtvis) och så är de fodrade och kanterna är liksom dragkedjor. Me like very much! Så våran lilla family feildtrip var riktigt trevlig. SEN hälsade vi på gamla farmor på sjukhuset och sen när jag kom hem lekte jag med Jenny, Nadjuff och Linda och Emma.. Naaajs shit. Och imorgon ska dom hit och typ grilla. För min familj drar iväg till Linköping, eller om det var Lidköping.. och jag vill inte sitta hemma själv! :P 

Ajöken.

OUT ALL NIGHT / Helgonet

Kommentarer
Postat av: mandy

var disturbia läskig? ska nämligen se den imorgon :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback