alldeles för varmt...



Jag har lekt med Alice idag, vi åt Ben&Jerrys, första gången för mig, jag förstår inte varför folk älskar den så. Visst den är ju god och allting, men den är inte så fantastiskt god att tänker spendera femtio spänn på en till. I och för sig så har jag ju bara prövat en smak... Men alltså, hallå? Det var ju helt vanlig glass...
Vi badade också! I Mörtsjön! Det var inte kallt i vattnet, och Alice trodde att det fanns lik på bottnen.
  
                                          (Jennifer tog bilden)

På vägen hem därifrån gick jag igenom en park i gamla Sörskogen, och jag såg en massa människor som stog och kollade upp på husen. Jag fattade inte vad de stirrade på förrän när jag hade gått förbi, mina halvblinda ögon lyckades uppfatta ett stort hål i ett av husen. Det såg ut som någon hade tagit en fetstor tugga av huset. Allt var svart och sotigt.
Det har alltså brunnit där, jag vet inte hur eller riktigt när, men jag kom ihåg att pappa kände att det luktade bränt igår eller om det var idag. Det är så läskigt. Eftersom jag känner folk som bor i närheten, alltså knappt tio meter därifrån... Tänk om det hade spritt sig! Tänk om hela gamla Sörskogen hade brunnit upp! Man fattar inte att sånt där kan hända förrän det händer precis i närheten. Fatta, inte ens en kilometer bort! Scary shit...

PLAYING WITH MATCHES / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Shit pommes!! :OMen gick det bra med alla?

2007-06-07 @ 10:30:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback