Den gyllene svanen... Måsen.. Kråkan... Whatever

                       161419-117
Jag hade en plan, en lyyysande plan för min framtid som en självständig och oberoende ung kvinna. Jag har tänkt så här, att om lite mindre än ett år så fyller jag sexton. Då kan jag ha kvar mitt jobb som barnvakt hos mina grannar OCH jag kan söka jobb på McDonalds!! Mitt älskade McDonalds!! <3 Hur som helst  skulle detta ge mig de pengarna jag behöver, och jag skulle inte mer behöva be mina stackars föräldrar om pengar, med det menar jag min månadspeng dåra. Jag vill kunna köpa mina egna tamponger!! Förlåt mig, men jag tycker att det skulle kännas bra!

Så jag la fram min genialiska plan för mamsen... som såg på mig och frågade hur jag kunde sjunka så lågt. Jag förklarade för henne att det är jättejättebra att ha McDonken på sitt CV (det säger dom ju själva iaf) och att Al´s übersmarta syrra jobbade där förut och sånt. Då berätta mamma en liten historia om när min egen übersmarta syrra skulle söka jobb på McDonalds, men inte fick det. Och varför då, jo för att hon är vegeterian!!

Jaha! Tack som fan! Vad är det för diskriminering!? Får inte jag jobba hos dem bara för att jag inte äter deras hamburgare!? HALLÅ!?!? Vem fan är det som står för 90 procent av alla McDonaldsglassar som köps under ett år!? Jo, JAG!! JAAAAG!!!! De vet inte vad de går miste om, de vet inte vilken begåvad och kompetent flicka jag är! De vet inte vad jag kan åstakomma! Jag är bra på nästan allt! Hur svårt kan det vara och stå bakom en kassa i en ful skjorta och langa över likdelar inpackade i bröd till fettklumpar som går på två ben!? Och det där med att man inte kan sälja något som man inte själv kan tänka sig att köpa...tsss! Jag har gått på teater, jag vet hur man ljuger! Jag vet hur man ljuger riktigt trovärdigt! Beliiiieve me!!  AAAAAJM LÖÖÖVING ITT FOR FUCKS SAKE!!!

Men okej, skit ire rå. Jag kan jobba på Burger King istället, that's fine with me...!

DON'T YOU CRY / Helgonet (missuppfatta mig inte, jag avgudar fortfarande McDonalds <3)



Kommentarer
Postat av: Nadjuff

Smart plan där, men säg inte att duärvegetarian då!^^ Jag planerar på att bli detmen jag skulleinte överleva utan chiken MCnuggets! ;'o I wold be a terrible vegitarian.

2007-06-13 @ 14:04:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback