Ensam står jag här

Fan vad tomt det är i mitt lilla hus nu! Familjen åkte iväg till landet igår och lämnade mig här, alldeles ensam och övergiven. 
Men nej, jag klarar mig, igår var jag ute och skuttade med Hanna och Dennis och lite folk. Det var trevligt, men jag gick hem ganska tidigt. Hade kunnat vara ute hela natten för mina päron hade ju ingen koll eftersom de inte var hemma, men det kändes onödigt att missbruka deras förtroende sådär... Så jag gick hem något efter elva och imorse vaknade jag halv sju och sen tio över åtta. Så kunde jag inte somna om så jag städade min toalett och så måste jag städa mitt rum och ta bort en massa bilder från datorn för hårddisken är snart full eller något. Pappa bad mig om det  i i alla fall. Det kommer att ta år... -.- 

Meeeeen först... ska jag äta. Jag håller på att dö av hunger!!! :O

GIVE ME FOOD!!! / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback