Gårdagen

Igår drog jag och Nadjuff och Signe iväg till Långholmen för att kolla på Skrattstock. Alla dessa genialiska komiker, jag älskar dem <3<3<3 Magnus Betnér till exempel, han är grym, och Måns vadhannuheteriefternamn, och Henrik Schyffert, Özz Nujen, Mårten Andersson... För att bara nämna några av Sveriges mest humoristiska personer. Den sistnämda gick tydligen alldeles precis brevid mig, men jag är ju som känt completley blind, så jag såg inte honom. Men Magnus satt två meter ifrån där vi stod, honom såg jag, mohaha! ^.^
Vi stannade inte så länge, eftersom det kom en badbadbadkarmakärring och snodde våra platser precis när vi skulle sätta oss. Jag blev helt chockad, jag ville bryta hennes rygg och skära huvudet av henne med min avrivna ProViva ("Ta ett glas till frukost så skaru se att det hjälper!") -reklamskylt som tjänstgjorde som solfjäder. Men det gjorde jag inte. Jag sa bara att hon var dum i huvudet så högt att hon hörde. Fast jag tror inte att hon fattade att jag snackade om henne, hon var som sagt dum i huvudet. DUM I HUVUDET!!!

Hemma i Huddinge mötte vi Emma, Linda och hennes boyfriend Filip and his friends för att avnjuta lite bra musik i parken. Huset i parken you know... Det var fint. Sen drog vi hem till Singe och badade och hoppade studsmatta. Jag var fett hungrig, så jag gjorde något slags chokladkakesmetkletkladd som vi åt med sked. Det var meningen att det skulle bli en kaka, men Linda ville ha smet. Jag klagar inte, jag gillar smet. <3 Smet <3

EXECUTE HER NOW / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback