Hemmaaa!!

Aaaaaaaah... asfalt... <3 Dofterna och ljuden... HEMMA! Nej men alltså, jag och mamsen drog hem igår, men vi drar tyvärr tillbaks till landet igen imorgon, men då har vi Nadja med oss YEEY! <3 

Idag har jag alltså njutit av civilisationen och staden och kollektivtrafiken och avgaserna och McDonalds och mitt kära gym. Jag har njuuuuuutit så jävla mycket jag har kunnat, för nu är det slut och inget mer förrän om typ tre veckor... BUHÄÄÄ! :'( Jag kommer sakna allt...

Jag har också njutit av Alice. Eller, ja, av Alices sällskap, heh... Och så har jag lånat böcker, men bara fyra stycken, och det är lite synd, de kommer ta slut jättefort för jag kommer läsa hela tiden eftersom det inte finns så mycket annat att göra där ute i bushen. Fast jag får vänta tills Nadja har åkt hem. YEY! Nadja!! Vi ska ha PHÄTT kul på bajsKoholma, för vi ska faktiskt göra det bästa av situationen. Har man en kompis så går det, jao. ^____^ Halleluljah!! Oooooooooch... JAG SKA FÄRGA HÅRET!! :) För första gången i mitt liv, har alltid haft orange. Men nu blir det brunt! Yey, I can't wait!

Jag måste också lära mig att köra våran båt lite bättre... :P Nej, nu ska jag ladda min iPod, bye, bye på er alla! (RING MIG!!!!)

TRYING TO SURVIVE / Helgonet



Kommentarer
Postat av: Elin

Jag kommer sakna din hårfärg, jag menar att det är den coolaste hårfärgen ever! :D Är lite avis (;
Men du kommer bli (Eller du är det redan, men ändå!) så jävla snygg som brunett! :D Go girl! <33

2007-06-25 @ 22:35:11
Postat av: Saga

det röda... orange kommer nog tillbaka såsmåningom... :P
tss, du!? avis!? du har ju snyggaste håret ever!! <3

Postat av: Nadjuff

"men då har vi Nadja med oss YEEY! <3"
"YEY! Nadja!! Vi ska ha PHÄTT kul på bajsKoholma, för vi ska faktiskt göra det bästa av situationen. Har man en kompis så går det, jao."
DU-ÄR-SÖTASTA! bebe<3 :D Visst ska vi ha kul, vi måste komma på saker att göra! :D bada^^ NU kommer jag ihåg min kamera laddare i alla fall! :D hahaha
Kommer sakna ditt hår/hårfärg men brun, det blir någ ändå rätt naaaiiis fan! <3

2007-06-26 @ 14:46:53
Postat av: Nadjuff

"men då har vi Nadja med oss YEEY!"
YEY! Nadja!! Vi ska ha PHÄTT kul på bajsKoholma, för vi ska faktiskt göra det bästa av situationen. Har man en kompis så går det, jao."
Du är sötast! :D :D :D det här ska bli najs! ^__^
Kommer sakna ditt hår men brunt, det kan bli jävligt naaajs! <3

2007-06-26 @ 14:49:35
Postat av: saga

självklart blire najs ;P

2007-06-26 @ 14:58:50
URL: http://krullethelgonet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback