High expectations


idag var det den första dagen på sommarlovet och deeeeeeet......REGNADE! Vilken sommarfeeling man får!


Idag har dte i allafall skett en liten uppdatering i min frisyrhistoria, jag jobbar nu för att bli blond (!) Jag har även tagit ur mina extensions idag, jag höll på att börja gråta allvarligt när jag såg resultatet. Det var så sjukt mycket kortare än jga trodde och dte är så fult att jag dööör! Seriöst mina extensions ligger i min pappaerskorg och en bit av mitt hjärta slits bort varje gång jag ser dom. ( Ja jag vet att jag har ett udda förhålland etill mina frisyrer). Men jag ska till frisören på måndag, får väll hoppas att dte gör underverk, bäst för min frisörs skull... Haha jag har hört att det är många som tror att jag försöker efterlikna en viss person i min klass, skrattretande. Jag gör vafan jag vill med mitt hår och mina kläder och jagskiter i vad alla tycker. punkt.


FUCK YOU FUCKHEADS  //Krullet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback