Idag såg jag en anka.



Ja det var höjdpunkten på hela dagen, ankan. Jag vet inte vad det är för något jävla fel i mitt huvud men såfort jag ser något luddigt, runt och gulligt så får jag tårar i ögonen skriker YEY! Och hoppar och klappar händerna. Detta betende har inte ännu blivit diagnoserat men vi jobbar hårt på det. Fan jag måste sluta vara så jävla fjollig innan jag går och hänger mig själv.

Ja vi har alltså varit på Skansen idag och dte var ju roligt förutom nedanstående punkter:

* Angus skrek oavbrutet att han ville gå till uttrarna.
* Dennis skulle pigga upp alla med sin oklanderliga humor, mission failed.
* Våra lärare visade tecken på ointelligens och extremt dålig humor.
* Jag var tvungen att ragga upp en skitful människa.
* Jag var tvungen att gå.
* Jag var hungrig.
* Det var varmt.
* Det var VARMT.
* DET VAR VARMT!!

Mne tillslut på eftermiddahen när jag solen stekte mig som en ko på grönbete (?). Så hittade vi en vattenspridare, lyckan var gjord.Men så kom dne stora frågan Wet T-shirt competition eller ingen wet T-shirt competition. Jag sneglade åt höger där jag såg glada barn som lekte fridfullt i gräset. Jag kollade åt vänster där sitter 900 lobotomerade kärringar och har syjunta. Min anständiga sida tog över, jag menar jag vill ju inte ge befolkningen men för livet, vilket i pensionärernas fall förmodligen bara skulle vara slut imorgon.

Väl på bussen hem lyckades jag sätta mig bredvid en fet jävla kärring som var skitsur som satt oc tjatade om att jag inte borde sitta på handikappplatsen. Vilket resulterade i att jag och Dennis var tvugna att ligga och kvida i små påhittade krämpor för att inte bli avslängda. Helt plötsligt tar kärringjävlen upp en liten flaska rensprit och halsade nästan hela skiten. Får pensionärer göra så? Snacka om att föregå med gott exempel...


MUST NEVER RETURN //Krullet.

Kommentarer
Postat av: Elin

HAHA, varför just uttrarna? XD

2007-06-08 @ 22:27:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback