Inte långt kvar nuuu...!

Nu är det inte lång tid kvar tills jag tar mitt sista andetag... som elev i klass 8:1 C. Inte lång tid alls faktiskt, bara lite mer än ett halvt dygnt faktiskt. Jag sitter här i min fina, randiga avslutningsklänning från H&M (jag vet, halva Sverige har en likadan) som sitter förvånansvärt fint på min blek"feta" lilla kropp, det ser ut som att jag har en normal rumpa! ^___^ Jag prövade den med mina nya ballerinaskor för en stund sen också, fan vad det är skumt att se mig själv så fin. Så...somrig! :D 

Tick, tack, tick, tack....

Det är bara så dödligt tråkig att skolavslutningen ska gå så himla låååångsaaaaamt. Med tal och visor och smällfeta kor och körer och prisutdelningar och mer sånger och stipendium och mer tal och den blomstertid nu kommer och så vidare och så vidare... Ingen orkar ju lyssna på skiten, alla vill komma ifrån skolan så fort som möjligt! Jag vill bara ha mina betyg och sen dra. Och helst aldrig mer komma tillbaka, men det är ju tyvärr oundvikligt... Suck.

THE BIG FINALE / Helgonet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback