Jeeeez!

Jag är så sjuuuuukt trött. Så där jättetrött så jag nästan mår illa. Igår åkte jag till Alvik för att passa några barn som är våra grannar på landet. Slaggade där för deras föräldrar kom inte hem förrän två, tre. Men jag lyckades ju inte riktigt somna förrän de kom hem...

Sen på morgonen drog jag hem till min syrra som bor i närheten, ja, alltså jag är där nu. Alltså, fan vad krångligt det var att hitta hit! Barnens pappa gav mig någon jävla genväg som skulle gå fortare, men det gjorde mig bara helt lost så jag fick gå tillbaka och sen fick jag vandra runt hela Alvik typ, för jag kunde inte gå igenom tunnelbanestationen, för mitt busskort gick ut igår x'( och jag ville inte slösa på min remsa. Sen när jag äntligen kom fram så kom jag på att jag inte har portkoden! Batterierna på mobilen var också slut, så jag kunde inte ringa nån. Försökte kasta kottar på syrrans fönster, men jag är så svag så de nådde knappt upp till första våningen. Pinsamt. Men sen kom det en gubbe och släppte in mig. Tack, gubben.

Nu fattar jag inte riktigt varför jag ville åka hit för syrran ligger bara och sover... ? Kanske kan plundra hennes kylskåp så länge...

OVER AND OUT / Helgonet

Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, naaa. vad söt.:} Men på dansen så värkar du ju vara som värsta Pippi långstrump, vilka armmuskler ffs!:ooch du kastade ne kotte. Saga...vad är det här? :P

2007-06-18 @ 18:15:56
Postat av: Saga

Gahhahahha, nej det är där du har fel, nadja! xD jag har typ INGA armmuskler över huvuvd taget...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback